آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

میسون گرین وود به ترکیه می رود؟

میسون گرین وود در راه ترکیه! منچستریونایتد در میان تحقیقات داخلی درخواست انتقال قرضی میسون گرینوود را از باشگاه های ترکیه دریافت کرد.

منچستریونایتد از باشگاه های ترکیه ای پیشنهاد قرضی برای میسون گرین وود دریافت کرده است.

این جوان 21 ساله در تاریخ 2 فوریه تمام اتهامات جنایی تلاش به تجاوز جنسی، ضرب و جرح و زورگویی و رفتار کنترلی علیه او لغو شد.

با وجود این حکم، برند ورزشی نایک هنوز با این بازیکن قرارداد امضا نکرده است، در حالی که طبق گزارش ها، یونایتد تصمیم گرفته است که او در فصل 2022-2023 خود شرکت نکند.

باشگاه لیگ برتر قبل از تصمیم گیری در مورد آینده گرینوود، روند داخلی خود را ادامه خواهد داد، اما این بازیکن همچنان واجد شرایط جستجوی یک تیم جدید است.

گروه نرم افزاری ماهور

مایک مک گراث، خبرنگار دیلی تلگراف اعلام کرد که تعدادی از باشگاه های ترکیه ای در مورد قرارداد قرضی احتمالی گرین وود پرس و جو کرده اند.

فدراسیون فوتبال ترکیه ماه گذشته اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات زمستانی این کشور توسط فیفا پس از زلزله ویرانگری که در 6 فوریه این کشور را لرزاند، تمدید شده است.

مک گرات خاطرنشان می کند که به غیر از ترکیه، باشگاه های دیگری که پنجره نقل و انتقالات آنها همچنان باز است نیز بر سر خرید قرضی بالقوه تماس گرفته اند.

با این حال، تا کنون، یونایتد هنوز هیچ نوع معامله ای را دنبال نکرده است، زیرا تحقیقات داخلی ذکر شده آنها هنوز به نتیجه نرسیده است.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا