آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

میلان ۱-۱ سالرنیتانا ؛ فرصت سوزی در سن سیرو

میلان در دیداری خانگی مقابل سالرنیتانا با تساوی 1-1 متوقف شد.

بعد از توقف اینتر و لاتزیو، شاگردان استفانو پیولی این فرصت را داشتند تا با پیروزی در دیدار امشب با تیم دوم جدول هم‌امتیاز شوند اما مقابل سالرنیتانای پایین جدولی متوقف شدند و دو امتیاز مهم را از دست دادند.

 

میلانی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

برتری تیم میزبان ادامه داشت و در دقیقه 23، روی ارسال پی‌یر کالولو، این رافائل لیائو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

شش دقیقه بعد، روی ضربه کرنر اسماعیل بن‌ناصر، این الیویه ژیرو بود که تلاش کرد با یک ضربه برگردان، دروازه سالرنیتانا را باز کند اما ضربه خطرناک او از بالای دروازه به بیرون رفت.

گروه نرم افزاری ماهور

در دقایق پایانی نیمه اول هم این میلانی‌ها بودند که موقعیت‌های خطرناک‌تری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند. ولی در حالی که به نظر می‌رسید نیمه اول بدون گل به پایان خواهد رسید، در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده این ژیرو بود که سرانجام روسونری را پیش انداخت.

باز هم روی ضربه کرنر بن ناصر بود که ژیرو این بار توانست دروازه گی‌یرمو اوچوآ را باز کند و به این ترتیب میلان با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52، روی حرکت خوب بن ناصر، بار دیگر لیائو صاحب موقعیت شد اما باز هم نتوانست دروازه سالرنیتانا را باز کند.

در ادامه بازی متعادل شد و تیم میهمان هم پیش کشید و سرانجام در دقیقه 61 بود که به گل تساوی رسیدند. روی یک حرکت خوب از سمت چپ و ارسال دوماگوی براداریچ بود که بولایه دیا با یک ضربه خوب کار را تمام کرد.

بعد از این گل میلانی‌ها پیش کشیدند و در دقایق 64 و 65 صاحب دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند.

در دقیقه 70، بن ناصر در برخورد با براداریچ در محوطه جریمه سالرنیتانا سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما بعد از استفاده از VAR نظرش را تغییر داد و بازی ادامه پیدا کرد.

در دقایق پایانی میلانی‌ها تلاش زیادی کردند تا به گل برتری برسند و چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا