آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن به اتهام آدم ربایی و شکنجه در قطر تحت بازجویی قرار گرفت

ناصر الخلیفی ، رئیس پاری سن ژرمن به اتهام آدم ربایی و شکنجه در قطر تحت بازجویی قرار گرفت.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به اتهام «آدم ربایی و شکنجه» در زادگاهش قطر تحت بازجویی قرار گرفته است.

روزنامه فرانسوی L’Equipe گزارش می دهد که سه قاضی فرانسوی برای آغاز تحقیقات درباره رئیس PSG به دلیل “اختناق آدم ربایی و شکنجه” لابیگر فرانسوی-الجزایری طیب بنابدرحمان منصوب شده اند.

بنابر الرحمن، 42 ساله، مدعی شده است که در یک دوره شش ماهه تحت «آدم ربایی، حبس و شکنجه» قرار گرفته است که گفته می شود در ارتباط با داشتن اسناد حساس بوده است.

گفته می شود بنابدرحمن از ژانویه 2020، حدود سه ماه پس از اقامت در این کشور برای انجام لابی گری، در قطر بازداشت شده است.

گروه نرم افزاری ماهور

سپس گفته می شود که این مرد 42 ساله قبل از بازداشت خانگی، زندانی و شکنجه شده است. او ادعا می کند که در ماه نوامبر تنها پس از امضای یک توافقنامه محرمانه، که به عدم افشای ماهیت “حساس” اسنادی که در اختیار دارد، اجازه خروج داشته است.

گزارش شده است که این اسناد مربوط به اعطای جام جهانی 2022 به قطر و همچنین حق پخش تلویزیونی دوره های 2026 و 2030 مسابقات به BeIN Media است.

ریاست شرکت پخش مستقر در قطر بر عهده الخلیفی است که متهم به انعقاد پیمان با ژروم والکه، دبیر کل سابق فیفا قبل از تبرئه شدن در اکتبر 2020 بود.

مایتر رومن روئیز و گابریل وژنار وکلای آقای بنابدرحمان به خبرگزاری فرانسه گفتند: «ما بسیار خوشحالیم که پرونده واقعی این داستان در نهایت توسط قاضی فرانسه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سان، الخلیفی در پاسخ به این اتهامات اظهار داشت: «شما در مورد جنایتکاران حرفه ای صحبت می کنید. آنها بیش از آنکه داستان ها و دروغ های خود را تغییر دهند، وکیل خود را تغییر داده اند.

“این نهایت دستکاری رسانه ای است. من فقط متعجبم که بسیاری از مردم دروغ ها و تناقضات خود را معتبر می دانند – اما در دنیای رسانه ای ما امروز هستیم. عدالت مسیر خود را طی خواهد کرد – من در مورد جنایتکاران حرفه ای کوچک وقت صحبت کردن ندارم.”

این دومین رسوایی است که در چند روز اخیر به باشگاه پاریسی وارد می شود و اشرف حکیمی مدافع کناری این تیم به اتهام «تجاوز جنسی» در روز دوشنبه متهم شده است.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا