آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ناپولی – فرانکفورت : لیگ قهرمانان، منتظر صعود ناپولی؛ دیگو مارادونا آماده جشن صعود

ناپولی در ادامه درخشش این فصل خود به جمع 8 تیم برتر اروپا می‌اندیشد.

روح سرگردان دیگو مارادونا در نهایت با قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی تا اندازه‌ای آرام گرفت اما قسمتی از این روح که سرگردان نتایج تیم باشگاهی مارادونا بود، هنوز در تکاپوی ایفای نقش در دنیای مستطیل سبز است.

 

ناپولی و نتایجش، همه را خیره کرده و تیم اسپالتی تخت گاز به سمت اسکودتو می‌تازد. در چنین شرایطی و با این فرم از آمادگی چرا آنها نباید به قله‌های بلندتری فکر کنند؟ یک پای ناپولی در مرحله بعدی لیگ قهرمانان ایستاده و جمع 8 تیم برتر قاره سبز منتظر قرار گرفتن پای دیگر این تیم و استوار شدن شاگردان اسپالتی در مرحله یک چهارم نهایی است. تا اینجای کار همه چیز علیه الیور گلاسنر و تیمش است و فرانکفورت با توجه به شرایط فعلی و نتایج اخیر و جایگاه کنونی در بوندس‌لیگا از شانس بالایی برای پیروزی در ناپل برخوردار نیست. با این حال این فوتبال است و حتی در ورزشگاهی مزین به نام دیگو مارادونا هم می‌توان انتظار هر اتفاقی را داشت.

 

ناپولی ؛ رویای صعود 

آنها همه فاکتورهای لازم برای شاد بودن، جاه‌طلبی و موفقیت‌های بی‌سابقه را دارند. سری‌آ مقهور نمایش پسران اسپالتی شده، این تیم یک سرمربی با تجربه دارد، ستاره‌های ناپولی هر روز مورد توجه مشتریان بزرگ قرار می‌گیرند، رقبای بزرگی با درخشش این تیم از پا در آمده‌اند و ریز و درشت دنیای مردم ناپل با شادی‌های فوتبالی این فصل گره خورده است. این بهترین بخت و بهترین شرایط ممکن برای توسعه سقف آرزوها و رسیدن به دستاوردهای بی‌سابقه در تاریخ باشگاه ایتالیایی به شمار می‌رود. شاید فصل بعد و فصل‌های بعد اوسیمن سر از لیگ برتر انگلیس در بیاورد، کواراتسخلیا به تیم دیگری بپیوندد و رقبا برای پشت سر گذاشتن ناپولی جان تازه‌ای بگیرند. بنابراین اسپالتی و تیمش امشب در خانه آماده یک پذیرایی گرم از میزبان آلمانی می‌شوند تا علاوه بر تحقق رویاهای ایتالیایی خود به رویاهای اروپایی هم فکر کنند. آنها امشب و در صورت صعود در تمام شب‌های آینده در لیگ قهرمانان با این سوال جذاب مواجهند که اگر یوونتوس، میلان، اینتر و رم را پشت سر گذاشتیم، چرا نتوانیم حریفان بزرگ دیگر را مغلوب کنیم؟ لیگ قهرمانان منتظر است تا نمایش تیم ناپل را در ورزشگاه دیگو مارادونا ببیند و قضاوت کند آیا این روح سرگردان می‌تواند باعث قهرمانی تیم باشگاهی سابق خود باشد یا خیر!

گروه نرم افزاری ماهور

 

فرانکفورت ؛ علیه شرایط 

همه چیز علیه آنهاست؛ باخت خانگی در بازی رفت، شرایط نابسامان در لیگ، نوسان نتایج و شاید از همه بدتر آمادگی میزبانی که در خانه برای یک جشن بزرگ صعود مهیا می‌شود. فرانکفورت تیم قهرمان لیگ اروپا نیست و مسیر رشد آنها به سرانجام خوبی منجر نشده است. ضمن اینکه باید به این همه گرفتاری گلاسنر، مصدومیت ستاره‌های متعدد و غیبت رونالد کولو موانی را هم اضافه کنیم تا شاید با کمی چشم‌پوشی از اتفاقات غیر منتظره بتوانیم بگوییم نماینده آلمان برای یک خداحافظی آبرومندانه با لیگ قهرمانان اروپا به ایتالیا سفر می‌کند. اینتراخت در 6 بازی آخر خود در تمام رقابت‌ها فقط یک پیروزی داشته و 3 بار مغلوب رقبا شده است. این تیم آخرین بار در سال 2022 موفق شد 2 بازی متوالی را با پیروزی پشت سر بگذارد. آنها فقط نیاز به شگفتی برای صعود دارند و از بخت بد گلاسنر، تمام ابزارهای شگفتی‌سازی هم از دسترس این سرمربی خارج شده‌اند.

 

سوابق تیم ها 

میزبان ایتالیایی مسابقه در نمایشی بی‌سابقه برای اولین صعودش به جمع 8 تیم برتر اروپا آماده می‌شود. آنها تاکنون موفق به صعود از یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا نشده‌اند و امشب برای جشن اولین صعود خود در حال تدارک هستند. در حقیقت باشگاه ایتالیایی، بزرگ شدن خودش را جشن می‌گیرد. در سوی مقابل فرانکفورت موفق شده در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان از مرحله گروهی صعود کند و بیشتر از ناپولی با این مراحل رقابت‌ها بیگانه است. با توجه به شرایط فعلی تیم آلمانی همین صعود هم برای آنها یک دستاورد ویژه و یک تجربه بزرگ برای آینده به شمار می‌رود. 2 تیم تاکنون 3 بار به مصاف هم رفته‌اند که 2 بازی اول با بردهای یک بر صفر فرانکفورت و بازی سوم با برد 2 بر صفر ناپولی و جبران هر 2 شکست قبلی همراه شد. ناپولی به میدان می‌آید تا موازنه را در تعداد بردها مقابل رقیب آلمانی ایجاد کند .

فرم 2 تیم در 3 بازی آخر لیگ قهرمانان اروپا

 

ناپولی : 

برد مقابل فرانکفورت، باخت مقابل لیورپول، برد مقابل گلاسگو رنجرز

 

5 گل زده، 2 گل خورده و یک کلین‌شیت

 

فرانکفورت : 

باخت مقابل ناپولی، برد مقابل اسپورتنیگ لیسبون، برد مقابل مارسی

 

4 گل زده، 4 گل خورده و بدون کلین‌شیت

3 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا