آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ناگلسمان: بایرن دچار بحران کسب نتیجه شده است

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از ناکامی مردانش در غلبه بر اینتراخت فرانکفورت نسبت به وضعیت تیمش ابراز نگرانی کرد.

یولیان ناگلسمان سرمربی بایرن مونیخ پس از تساوی یک – یک این تیم در هفته هجدهم بوندس‌لیگا در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا که سومین تساوی یک – یک متوالی باواریایی‌ها بود، نسبت به وضعیت تیمش در در آغاز نیم فصل دوم و در فاصله دو هفته به سفر به پاریس برای مصاف با پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز نگرانی کرد.

 

ناگلسمان به شبکه اسکای آلمان گفت: وقتی نتیجه نگیرید، در بحران کسب نتیجه هستید. می‌دانم که در زندگی چیزهایی بدتر از این هم هست اما قرار گرفتن در چنین بحرانی هم چندان جالب نیست.

بایرن که در تعطیلات زمستانی بوندس‌لیگا در صدر جدول حاشیه امنیتی 4 امتیازی داشت، حالا تنها یک امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش فاصله دارد. دو تساوی از سه تساوی متوالی اخیر بایرن مونیخ مقابل تیم‌‌های خارج از جمع 4 بالانشین جدول بوده است و این باعث نگرانی سرمربی 35 ساله مونیخی‌‌ها شده است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

 

 

او افزود: وقتی می‌توانید تیم‌های بزرگ را شکست دهید، قاعدتاً از نظر روحی و روانی آنقدر در وضعیت خوبی قرار می‌گیرید که بتوانید تیم‌های کوچکتر را هم شکست دهید. ما تا زمانی که بازی‌های واقعاً بزرگ‌مان از راه برسند، زمان زیادی نداریم پس باید به خودمان بیاییم. همیشه اولین قدم سخت‌‌ترین قدم است.

 

بایرن مونیخ در حالی روزهایی نه چندان جالب را سپری می‌کند که تعدادی از مهره‌های کلیدی‌اش از جمله مانوئل نویر، لوکاس هرناندس تا پایان فصل خانه‌نشین هستند و مهاجم سنگالی آن سادیو مانه هم طبق گفته ناگلسمان بعید است به بازی رفت مقابل پاری‌سن‌ژرمن برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا