آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هالند هر وقت اراده کند از منچسترسیتی می رود

ایجنت می گوید هالند، بازیکن رئال مادرید، کلید دروازه را دارد تا هر زمان که بخواهد منچسترسیتی را ترک کند.

رافائل پیمنتا، ایجنت ارلینگ هالند، مدعی شده است که مهاجم هر زمان که تصمیم بگیرد زمانش در منچسترسیتی تمام شود، اختیار برای رفتن دارد.

وکیل برزیلی امپراتوری مینو رایولا را پس از مرگ نابهنگام او در آوریل سال گذشته به ارث برد، اما اکنون توضیح داده است که چگونه او در 25 سال گذشته مسئول تمام قراردادهای فهرست مشتریان شرکت بوده است. پیمنتا همچنین فاش کرد که مشتریانش همیشه “کلید در” باشگاه خود در اختیار دارند و هالند، مهاجم ستاره منچسترسیتی نیز تفاوتی ندارد.

“من طرفدار آزادی هستم. این نبرد من است.” “من همیشه می گویم که یکی از اولویت های من به عنوان یک ایجنت این است که چیزی را به بازیکن پیشنهاد دهم که “کلید در” می نامم. وقتی بازیکنی به یک باشگاه می رود، من هر کاری از دستم بر می آید انجام می دهم تا شرایط را برای کلید درب بازی ایجاد کنم. و اگر فردا دیگر نمی‌توانی آنجا بودن را تحمل کنی چون آن را دوست نداری، یا حقوق خوبی دریافت نمی‌کنی، یا همسرت می‌خواهد در پاریس زندگی کند! من دوست دارم بازیکنم آزادانه تصمیم بگیرد. من تمام قراردادها را در 25 سال گذشته در این آژانس انجام داده ام. حتی یک بار هم نبود که بازیکنی بگوید “می خواهم برومو نتواند”

پیمنتا در حالی که بر آزادی هالند برای ترک باشگاه جدیدش تاکید می‌کرد، از وجود بند آزادسازی 200 میلیون یورویی (175.5 میلیون پوندی؛ 194 میلیون دلار) که به گفته The Athletic از تابستان اجرایی می‌شود، خودداری کرد. گفته می‌شود این بند فقط برای باشگاه‌های خارج از انگلیس اعمال می‌شود، و باعث شد بسیاری در اسپانیا بر این باور باشند که این می‌تواند احتمال خروج از رئال مادرید باشد، که در ابتدا با این بازیکن قبل از پیوستن او به تیم پپ گواردیولا در ارتباط بودند.

گروه نرم افزاری ماهور

با این حال، هالند در انگلیس به شکستن رکوردهای گلزنی ادامه می دهد و تعداد گل های او در لیگ به 25 در 19 رسیده است، که امیدوار است در سفر روز یکشنبه سیتی به تاتنهام به این رکورد اضافه کند.

منبعwww.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا