آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هجوم خبرهای بد در روزهای خوب تیم ژاوی؛ بارسا در خطر از دست دادن گاوی

دادگاه، قرارداد ستاره جوان آبی و اناری‌ها را لغو کرده است.

بارسلونا در آکادمی معروف خود به نام لاماسیا ستاره‌های فوتبال دنیا را پرورش می‌دهد و بدترین اتفاق برای چنین رویکردی می‌تواند از دست رفتن این ستاره‌ها با ارقام پایین یا بدون هیچ دستاوردی نام بگیرد.

 

کاتالان‌ها معمولا قرارداد بازیکنان خود را با یک هدف به دستمزدهای چشمگیر می‌رسانند و آن هدف هم ایجاد بندهای فسخ قرارداد سنگین است. ارقام فسخ قرارداد بازیکنان بارسلونا گاهی به اندازه بودجه بستن یک تیم مدعی قهرمانی در اروپا هم بالا می‌رود تا هیچ مشتری بزرگی هوس جذب ستاره‌های آبی و اناری را هم به دلش راه ندهد. با این وجود این بار بند فسخ کمکی به بارسلونا نکرده است و گاوی که چندی پیش قرارداد جدید خود را با بند جدایی یک میلیارد یورویی امضا کرده بود با رای دادگاه لالیگا می‌تواند در پایان فصل بدون هیچ مبلغی از بارسا جدا شود.

 

خاویر تباس علیه بارسلونا و لاپورتا

هر چه رئیس باشگاه بارسلونا برای بهبود وضعیت تیمش تلاش می‌کند در سوی دیگر رئیس لالیگا با پایبندی به قوانین لالیگا در مقابل لاپورتا قرار می‌گیرد. جنگ جدید روسا بر سر تمدید قرارداد گاوی است. لاپورتا و بارسلونا تاکید دارند مدارک تمدید قرارداد این بازیکن به موقع ارسال شده و تباس و لالیگا می‌گویند اینگونه نیست. رابطه آبی و اناری‌ها با تباس روز به روز در حال خدشه‌دارتر شدن است و آنها ماه‌هاست روبه‌روی یکدیگر ایستاده‌اند. اگر رای جدید دادگاه لالیگا به رفتن ستاره محبوب و آینده‌دار نوکمپ ختم شود، آبی و اناری‌ها به خون تباس و همکارانش تشنه خواهند شد و آتش این نزاع ابعاد جدیدی پیدا می‌کند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

ماجرای‌ گاوی 

او که به تازگی با قرارداد جدیدی اعلام کرد می‌خواهد فوتبالش را در پیراهن تیم محبوبش ادامه دهد، اکنون با رای دادگاه لالیگا در پایان فصل بدون قرارداد خواهد بود و بازیکن آزاد به شمار می‌رود. این ماجرا البته هنوز به اتمام نرسیده و باید منتظر فرجام‌خواهی بارسایی‌ها باشیم اما جالب است بدانیم در همین مدت کوتاه یک روزه پس از انتشار این خبر شکارچیان بزرگی از تمام نقاط اروپا و به طور خاص از لیگ برتر انگلیس کمین خود برای به دام انداختن پدیده بارسلونا را به راه‌ انداخته‌اند و گفته می‌شود از بین رفتن بند جدایی یک میلیارد یورویی گاوی، لیورپول و منچسترسیتی را به مشتریان پر و پا قرصش تبدیل کرده است.

 

بارسای خوب و خبر های بد 

اگر از حذف بارسلونا از رقابت‌های اروپایی فاکتور بگیریم، آنها در لالیگا تیم آماده و با کیفیتی را به نمایش گذاشته‌اند که پیش از هر چیزی منظم و با برنامه است، به سختی هر چه تمام‌تر گل می‌خورد، به راحتی گل می‌زند، راه پیروزی در تمام بازی‌ها را پیدا کرده، فاصله مطمئن و حاشیه امنیت خوبی با جدی‌ترین رقیبش دارد و شاید از همه مهم‌تر اینکه در حال پیشرفت کردن است. تمام این اتفاقات خوب درون میدان برای بارسلونای ژاوی در روزهایی رقم خورده که اتفاقات بیرون از گود برای بارسا اصلا خوب نیست. پرونده ارتباط با نگرینا، لغو قرارداد گاوی، کسری 200 میلیونی و اجبار به فروش ستاره‌ها و خبرهایی از این دست، اجازه شاد بودن را از سکونشینان نوکمپ گرفته‌اند. خوان لاپورتا به عنوان کسی که از او انتظار بهبود شرایط می‌رود، دوره دوم سختی را در راس کادر مدیریتی بارسلونا می‌گذراند و اگر بتواند بر مشکلات کنونی تیمش پیروز شود، برای آبی و اناری‌ها به اندازه نفرت آنها از بارتومئو، محبوب خواهد بود. لاپورتا می‌تواند منجی بارسلونا نام بگیرد.

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا