آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هدیه خاص مسی برای قهرمانان جام جهانی ۲۰۲۲: آیفون ۱۴ سفارشی از جنس طلا!

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین برای قدردانی از هم‌تیمی‌هایش که به او برای تحقق رؤیای قهرمانی در جام جهانی 2022 کمک کردند، هدیه‌ای ویژه خریده است.

برای لیونل مسی در زندگی حرفه‌ای‌اش شاید هیچ هدفی مهمتر از فتح جام جهانی نبود، افتخاری که یک بار برای همیشه به این بحث که او بهترین بازیکن دنیا نیست، چون جام جهانی نبرده است، پایان داد. تحقق این رؤیا برای او آنقدر ارزشمند بوده است که بابت آن به شیوه‌ای خاص از تمام هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین قدردانی کند.

 

به گزارش نشریه مارکا، مسی با بودجه‌ای بالغ بر 210 هزار یورو، 35 دستگاه تلفن همراه آیفون 14 (آخرین مدل از برند محبوب گوشی تلفن همراه تولید شرکت اپل) خرید تا به تمام آنهایی که به او برای فتح جام جهانی 2022 قطر کمک کردند، یکی از آنها را هدیه بدهد.

این گوشی‌‌ها اما دارای تفاوت‌هایی خاص با آیفون‌های 14 معمولی هستند. به سفارش فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن، تمامی این تلفن‌های همراه دارای بدنه‌ای با روکش طلا هستند و هر کدام آنها دارای نام و شماره پیراهن هم‌تیمی‌های او در آلبی‌سلسته هستند. روی قاب پشت این گوشی همچنین لوگوی اتحادیه فوتبال آرژانتین با سه ستاره به تعداد قهرمانی‌های این کشور در جام جهانی و عنوان «قهرمانان جام جهانی 2022» درج شده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

 

 

مسی که در رده باشگاهی همه جام‌های ممکن را برده است، در رده ملی برای کسب جام انتظار فراوانی کشید و در نهایت طی دو سال متوالی (2021 و 2022) قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا، جام بین‌قاره‌ای (فینالیسیما) و جام جهانی را هم به ویترین افتخاراتش اضافه و آن را کامل کرد.

 

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا