آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هری کین : زدن ۱۰۰ گل غیر ممکن نیست

هری کین به بهترین گلزن تاریخ انگلیس تبدیل شده است و او در تلاش برای ثبت 100 گل برای سه شیرها است.

یکی دیگر از وقفه های بین المللی سازنده برای مهاجم تاتنهام باعث شد که او از وین رونی به عنوان بهترین گلزنی که تا به حال نماینده کشورش بوده است عبور کند. کین وقتی در مقدماتی یورو 2024 مقابل ایتالیا یک پنالتی را به گل تبدیل کرد ، تاریخ را بازنویسی کرد و سپس در دیدار با اوکراین دوباره موفق به تا او را به 55 گل در 82 بازی برساند.

هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس در مورد اینکه آیا می‌تواند روزی به یک عدد سه رقمی برسد، به PA Sport گفت: مطمئناً زدن 100 گل کار سختی خواهد بود، اما من هرگز چیزی را غیر ممکن حساب نمی‌کنم. من هنوز جوان هستم، 29 سال دارم، هنوز تناسب اندام خوبی دارم و قوی هستم. من می خواهم تا زمانی که بتوانم برای انگلیس بازی کنم. در هر بازی که وجود دارد، خودم را برای بازی کردن آماده خواهم کرد. قدم به قدم پیش خواهیم رفت. قدم بعدی تلاش برای ورود به 60 گل خواهد بود. صد گل دور از ذهن نیست، بسیار سخت خواهد بود، اما باید ببینیم چند سال آینده چگونه خواهد بود.»

 

کین به درستی به تمام دستاوردهایش با انگلیس افتخار می کند و در مورد اینکه به تنهایی در بالای جدول گل های قابل توجه ایستاده است، می گوید: “من به شدت به کشورم علاقه مند هستم، من عاشق بازی برای انگلیس هستم. حتی وقتی جوانتر بودم، انگلیس برای من همه چیز بود و بزرگ شدن آنها را تماشا می کردم. الان در آن شرکت کردن ، فکر کردن به تمام اسطوره ها و مهاجمان انگلیسی که در تیم ملی بازی کردند و شماره 1 بودن اکنون فراتر از رویاهای من است. بازی برای انگلیس خاص است و داشتن این رکورد خاص است. فکر نمی کنم تا اینجا خواب دیدم. من رویای بازی برای انگلیس و گلزنی برای انگلیس را در سر داشتم – رکورد گلزنی حتی در رویاهایم هم نبود. من لحظات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم که در آینده بیشتر باشد.”

انگلیس کارش را در این فیفا دی با پیروزی مقابل ایتالیا و اوکراین تمام کرد و در ادامه مسابقات مقدماتی یورو 2024 در ماه ژوئن باید به مصاف مالت و مقدونیه شمالی برود .

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

2 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا