آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

والورده : این دخالت‌ها از سوی VAR عجیب است

ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، به نحوه عملکرد کمک داور ویدئویی در دیدار برابر بارسلونا اعتراض کرد.

اتلتیک بیلبائو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.

آنها موفق شدند در دقیقه 88 این بازی گل مساوی را به ثمر برسانند اما کمک داور ویدئویی روی این صحنه دخالت کرد و با بررسی دقیق اتفاقی که چند ثانیه قبل از به ثمر رسیدن گل رخ داده بود، خطای بازیکن اتلتیک را اعلام و گل را مردود کرد.

والورده که سابقه سرمربیگری در بارسلونا را هم دارد پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «این اتفاقی است که با فوتبال واقعی فاصله زیادی دارد. من تصاویر را از گوشه چشمم در تلویزیون دیدم. نمی‌دانم… اتفاقی نیفتاد که گل را مردود کند. برخورد کاملا فوتبالی بود. کمک داور ویدئویی برای اصلاح اشتباهات فاحش آمده، نه این که اتفاقی که روی پنج پاس قبل رخ داده را بررسی و گل را مردود کند.»

او با انتقاد از عملکرد این تکنولوژی اظهار داشت: «این اتفاقی است که روی ما تاثیر گذاشته و روی دیگران هم خواهد گذاشت. خیلی عجیب است که شما چیزی در زمین نمی‌بینید و کسی با دیدی تلسکوپی از جای دیگر همه چیز را زیر نظر دارد و در جریان بازی هم دخالت می‌‎کند.»

این سرمربی اسپانیایی همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین قهرمانی با بارسا در زمان پرداخت پول به انریکز نگریرا اضافه کرد: «ما آن لیگ را با 14 امتیاز اختلاف برنده شدیم و در فینال جام حذفی هم پنج گل به سویا زدیم. فکر نمی‌کنم بحث زیادی درباره این که چه کسی بهترین تیم آن فصل بود وجود داشته باشد.»

گروه نرم افزاری ماهور
4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا