آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

واکنش تند باشگاه گل گهر : دیگر با استقلال بازی نمی کنیم ؛ در ۵ بازی ۶ پنالتی برای آنها گرفتند

باشگاه گل گهر با انتقاد از رفتارهایی که در دیدار این تیم برابر استقلال رخ داد و با پنالتی جنجالی اخرین دقایق بازی تن به شکست دادند، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد از سال آینده با این تیم بازی نخواهد کرد!

در ادامه روز دوم از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این بازی با پیروزی ۲ بر یک آبی پوشان به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۲۴) برای تیم سیرجانی و رضا میرزایی (۱+۹۰) و کوین یامگا (۱۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

 

در پایان این دیدار که با اتفاقات ثانیه های پایانی وقت های اضافه و اعلام پنالتی به سود استقلال همراه بود، باشگاه گل گهر با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که دیگر برابر استقلال بازی نخواهند کرد.

در متن بیانیه باشگاه گل گهر آمده است:

 

گروه نرم افزاری ماهور

« به خودتان شک کنید! واقعا همه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ و داوری از بالا تا پایین متوجه آن چه در بازی‌های استقلال و گل‌گهر می‌گذرد نیستند؟

 

در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال ۶ پنالتی بحث برانگیز به ضرر گل‌گهر گرفته شده است و یک بازی هم با رای کمیته انضباطی در عین بی عدالتی به ضرر گل‌گهر اعلام شده است.

 

اگر قاعده بازی این است ما از سال بعد مقابل استقلال به میدان نخواهیم رفت. قرار نیست حق رفته استقلال در بازی های دیگر را برابر تیم ما نقد کنند هر بار با یک اتفاق مشابه. بس کنید.»

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا