آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ویسی ، سرمربی جدید صنعت نفت

باشگاه صنعت نفت چهارمین سرمربی این فصل خود را انتخاب کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که فصل جدید لیگ برتر را با رضا پرکاس آغاز کرده و پس از آن با فیروز کریمی بازی‌ها را ادامه داده و طی سه ماه اخیر با ادسون تاوارس برزیلی در لیگ برتر حضور داشت، حالا یک مربی خوزستانی را به‌عنوان سرمربی خود انتخاب کرد تا بلکه او بتواند نتایج ضعیف سه مربی قبلی را جبران کند.

 

باشگاه صنعت نفت آبادان که روز گذشته برای قطع همکاری و اخراج ادسون تاوارس به جمع‌بندی رسیده و این موضوع را رسانه‌ای کرده بود، امروز تکلیف نیمکت خود را برای ۸ هفته باقی مانده تا پایان فصل مشخص نمود و هدایت برزیلی‌ها را به عبدالله ویسی سپرد.

 

هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد پس از توافق با ادسون تاوارس برای جدایی و بررسی گزینه‌های مختلف، با عبدالله ویسی به توافق نهایی رسیدند و هدایت صنعت نفت را به این مربی خوزستانی سپردند.

گروه نرم افزاری ماهور

عبدالله ویسی که تجربه قهرمانی در لیگ برتر همراه استقلال خوزستان را دارد، آخرین بار فصل گذشته به‌عنوان سرمربی تیم دسته اولی خیبر خرم‌آباد فعالیت داشت و حالا پس از حدود یک سال دوباره به عرصه مربیگری بازگشته و باید هدایت تیم بحران‌زده صنعت نفت را برعهده بگیرد.

 

او که تجربه کار در صبای قم، پیکان، سپاهان، فولاد خوزستان و … را در کارنامه دارد، اکنون در آبادان اقامت یافته و از فردا در تمرینات صنعت نفت حضور پیدا می‌کند و امیدوار است بتواند شرایط این تیم قعر جدولی را بهتر کند و در فاصله ۸ هفته مانده تا پایان فصل، در لیگ برتر نگه دارد.

 

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا