آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

وینیسیوس مقابل کابوس‌اش : قسمت پنجم

وینیسیوس برای پنجمین بار رونالد آرائوخو به سمت راست خط دفاعی بارسا خواهد رفت تا مأمور مهار وینیسیوس باشد.

بارسلونا امشب در نوکمپ میزبان رئال مادرید است و البته نسبت به رقیب خود فشار کمتری را حس می‌کند. بارسا با 9 امتیاز اختلاف نسبت به رئال، صدرنشین است و در واقع روی رئال فشار مضاعفی برای کسب پیروزی وجود دارد.

امشب یک بار دیگر شاهد دوئل رونالد آرائوخو و وینیسیوس در میدان خواهیم بود. از زمانی که آرائوخو مامور مستقیم مهار وینی شده، بارسا توانسته چهار بازی را از رئال ببرد: برتری 0-4 فصل گذشته در برنابئو؛ پیروزی 1-0 در بازی دوستانه پیش فصل، برتری 3-1 در فینال سوپرجام و پیروزی 0-1 اخیر برابر رئال در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری. در این مقطع رئال یک بازی را 3-1 از بارسا برده و در آن آرائوخو به دلیل مصدومیت بازی نکرد.

امشب برای پنجمین بار آرائوخو در سمت راست خط دفاعی بارسا مأموریت دارد تا وینی را در منطقه خودش حبس کند و اجازه درخشش به او ندهد. در بازی اخیر آرائوخو هفت بار توپ را از ستاره برزیلی ربود اما امشب قطعا از حمایت کمتری در زمین برخوردار خواهد بود؛ چون بارسا در خانه بازی می‌کند و هجومی‌تر کار خواهد کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

آرائوخو دیروز در مصاحبه با موندو دپورتیوو گفت: «برای من وینیسیوس در یک‌به‌یک‌ها بی‌رقیب است و شماره یک دنیاست. او بازیکن بسیار خوبی است و مهارش کار ساده‌ای نیست. وینیسیوس در زمین توقف ندارد و هر لحظه در حال تحرک و جابه‌جایی است. خوشحالم که در یکی-دو بازی اخیر توانسته‌ام برابر او خوب کار کنم ولی اینکه می‌گویند نبرد روانی را از او برده‌ام، درست نیست. هر بازی داستان خودش را دارد و ما هنوز بازی‌های زیادی باید برابر هم انجام دهیم.»

9 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا