آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر : احمق نیستم و می‌دانم مردم من را نمی خواهند

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید به خوبی از انتقاداتی که از او مطرح می‌شود آگاه است.

پاتر در سپتامبر 2022 جانشین توماس توخل شد و هدایت چلسی را برعهده گرفت اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت.

او در چند بازی ابتدایی عملکرد درخشانی داشت اما رفته رفته شرایط برایش دشوار شد و حالا در 25 بازی تنها 9 پیروزی به دست آورده است و در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد و با باخت یک بر صفر مقابل دورتموند در بازی رفت در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار دارند .

این در حالی است که مدیران چلسی هزینه‌های قابل توجهی برای خرید بازیکنان جدید و تقویت این تیم هزینه کرده‌اند. آنها در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر 723 میلیون دلار صرف خریدن بازیکنان کرده‌اند و توانستند ستاره های بزرگی مانند ژائو فلیکس و انزو فرناندز را جذب کنند اما نتایج این تیم هنوز بهبود پیدا نکرده و انتقادات از این سرمربی انگلیسی افزایش پیدا کرده است.

پاتر در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط خودش روی نیمکت چلسی اظهار داشت: «من احمق یا ابله نیستم که متوجه نباشم. کار من این است که به همین مسیر ادامه دهم، به تیمم کمک کنم، از آنها حمایت کنم و همچنان انتقادات را به خودم بگیرم. شما فقط می‌توانید خودتان باشید و وقتی خودتان هستید، نهایت تلاش‌تان را به کار بگیرید.»

او با اشاره به تلاشش برای بهبود شرایط گفت: «این کاملا طبیعی است که وقتی شکست می‌خورید یعنی کاری هست که باید انجام دهید یا چیزی را تغییر دهید. من همیشه همینطور بوده‌ام اما در عین حال، به خوبی از این موضوع باخبر هستم که مردم من را نمی‌خواهند و به دنبال چیز متفاوتی هستند. بازیکنان جدید ما در حال یاد گرفتن بازی در لیگ برتر هستند و ما باید صبور باشیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا