آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر : اگر کمی شانس بیاوریم به هدف‌هایمان می رسیم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با لسترسیتی، می‌گوید تیمش اگر کمی هم شانس بیاورد می‌تواند به هدف‌هایی که در این فصل داشته دست پیدا کند.

چلسی فردا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به خانه لسترسیتی سفر می‌کند تا در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف شاگردان برندان راجرز برود.

 

چلسی که سه‌شنبه شب در استمفوردبریج بردی مهم مقابل دورتموند به دست آورد و با پیروزی 2-0 صعودش به مرحله بعدی چمپیونزلیگ را قطعی کرد فردا با روحیه‌ای به مراتب بهتر از هفته‌های گذشته در لیگ برتر به مصاف لستر خواهد رفت.

 

شاگردان پاتر چند روز قبل از پیروزی مقابل دورتموند در هفته بیست و ششم لیگ برتر هم لیدز را 1-0 شکست دادند تا کمی از شرایط بحرانی هفته‌های گذشته فاصله بگیرند.

گروه نرم افزاری ماهور

گراهام پاتر سرمربی چلسی، در آستانه بازی با لستر در کنفرانس مطبوعاتی خود اشاره کرد که بازیکنانش مصمم به کسب پیروزی و صعود در جدول لیگ برتر هستند.

بازگشت انگولو کانته و تیاگو سیلوا

هر بازیکنی که دوباره در اختیار تیم قرار می‌گیرد، برای ما خبر مهمی است. هر چه بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشیم برایمان بهتر است. وقتی تیم چنین تغییراتی را پشت سر می‌گذارد فرصت‌هایی در اختیارش قرار می‌گیرد که باید از آنها استفاده کرد.

 

مودریک به ترکیب برمی‌گردد؟

مودریک به معادله ما اضافه می‌شود. ما به او واقعا باور داریم. موردیک وقتی به تیم ما پیوست در میانه دوران پیش‌فصل بود ولی او روز به روز قوی‌تر می‌شود و این احتمال وجود دارد که فردا بازی کند.

 

شما با تاد بولی صحبت کردید ؟

من دوازده سال است که به عنوان مربی فوتبال کار می‌کنم و در تمام این مدت هر هفته با رئیس باشگاه جلسه داشته‌ام.

 

افزایش اعتماد به نفس چلسی با پیروزی مقابل دورتموند؟

گل زدن و پیروز شدن اعتماد به نفس را بالا می‌برد. این که مشخص است. نمی‌خواهم غر بزنم چون الان وقت شکایت نیست ولی ما نتایج بدی داشتیم. بهترین راه حل این است که خوب دفاع کنیم و خوب حمله کنیم. این کارها را که انجام بدهید گل‌ها و پیروزی‌ها از راه می‌رسد. البته این به زمان نیاز دارد. اگر کمی هم شانس بیاوریم به نظرم می‌توانیم به جایی که باید برسیم.

 

فردا در لستر به آمار ضعیف در بازی‌های خارج از خانه پایان می‌دهید؟

باید خوب بازی کنیم. عملکرد لستر در این فصل بهتر از نتایجی بوده که به دست آورده. آنها فصل را خوب شروع نکردند ولی بهتر شدند. لستر بازیکنان خیلی خوبی دارد و من برای کاری که برندان در این تیم انجام داده احترام زیادی قائلم.

 

با پیروزی مقابل دورتموند بار بزرگی از روی شانه‌های شما برداشته شد؟

از یک جهت بله. نمی‌خواهم خیلی غرق آن برد بشوم ولی پیروز شدن همیشه لذت‌بخش است، چون حس می‌کنیم یک قدم رو به جلو برداشته‌ایم. من به هیچ وجه قصد ندارم مشکلات را نادیده بگیرم. ما فقط دو پیروزی به دست آورده‌ایم. اما بچه‌ها در روزهای سخت اتحادشان را نشان دادند و این خبر خوبی است. ولی باید در بازی با لستر یک بار دیگر نشان بدهیم که می‌خواهیم از نو شروع کنیم.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا