آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر : با این خریدها دیگر نمی‌توان شکایتی داشت

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی این تیم با فولام می‌گوید خریدهای بزرگ زمستانی برای تیمش هیجان‌انگیز است ولی کادر فنی را با چالشی جدید هم مواجه خواهد کرد.

چلسی امشب در خانه خود در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف فولام می‌رود. شاگردان گراهام پاتر در حال حاضر با 20 امتیاز در رتبه دهم جدول ایستاده‌اند و فولام در رتبه هفتم قرار دارد.

 

بازی قبلی چلسی روز شنبه 21 ژانویه مقابل لیورپول بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید. پاتر و تیمش از آن زمان تا امروز 12 روز زمان داشته‌اند و حالا امیدوارند در مقابل فولام با ارائه عملکردی بهتر نسبت به دیدارهای قبلی هواداران را به ادامه فصل امیدوارتر کنند.

 

کنفرانس مطبوعاتی امروز گراهام پاتر همان‌طور که انتظار می‌رفت تحت‌الشعاع عملکرد خارق‌العاده چلسی در نقل و انتقالات زمستانی و اضافه شدن ستاره‌هایی مثل انزو فرناندز به این تیم بود.

گروه نرم افزاری ماهور

عملکرد پر سر و صدای چلسی در روز آخر نقل و انتقالات

من سرمربی هستم و در نتیجه در جزئیات روز آخر خیلی از نزدیک درگیر نیستم. تمرکز من روی تمرین بعدی و آماده کردن تیم برای بازی با فولام بود. من آن‌قدر در فوتبال بوده‌ام که بدانم بعضی چیزها را نمی‌شود کنترل کرد و در روز آخر از دست من به عنوان مربی کاری ساخته نیست. وقتی جذب انزو تمام شد باخبر شدم و واقعا از این بابت خوشحالم چون او بازیکنی بی‌نظیر است.

 

نظر پاتر درباره انزو فرناندز؟

باید کارهای اداری و ثبت قرارداد و چیزهایی از این دست انجام شود. اسپانیایی من خوب نیست و انزو هم انگلیسی خیلی خوبی ندارد. ولی درست می‌شود. انزو یک جوان تاثیرگذار است و بی‌صبرانه منتظر کار کردن با او هستیم.

 

زیاش از بازگشت به چلسی خوشحال است؟

حکیم برگشته و امروز صبح با ما تمرین کرد. او یک فوتبالیست حرفه‌ای است و موقعیت را درک می‌کند. زیاش به چلسی متعهد است.

 

چلسی حالا از نظر بازیکن کمبود ندارد؟

من دیگر هیچ شکایتی نمی‌توانم داشته باشم. هیجان‌انگیز است ولی برای من و کادر فنی چالش به حساب می‌آید. ما کلی بازیکن خوب داریم و باید فضایی ایجاد کنیم که رقابت سالم به وجود بیاید. فقط یازده نفر می‌توانند بازی کنند ولی همه باید آماده باشند و تیم را حمایت کنند.

 

بازی با فولام

فولام فصل فوق‌العاده‌ای داشته. به کادر فنی این تیم و به خصوص مارکو تبریک می‌گویم. بازیکنان فولام هم عالی کار کرده‌اند و با شایستگی به این رتبه رسیده‌اند.

 

انتخاب فهرست بازیکنان برای چمپیونزلیگ؟

هنوز برای تصمیم‌گیری زمان داریم ولی می‌دانیم که باید با کدام بازیکن‌ها صحبت کنیم.

 

جدا شدن جورجینیو و انتقالش به آرسنال؟

در مدتی که با او کار کردم جورجینیو را انسان بی‌نظیری دیدم. دستاوردهای او در این باشگاه بزرگ است. ولی گاهی باید تصمیم‌هایی گرفت که ممکن است همه خوشحال نشوند. او می‌خواست خانواده‌اش راحت‌تر باشد و انتقال جورجینیو به نفع همه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا