آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر : برای رسیدن به این سطح زمان لازم داشتیم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 3-1 مقابل لسترسیتی معتقد است تیمش برای رسیدن به سطحی که در دو بازی اخیر مقابل دورتموند و لسترسیتی نشان داد به زمان نیاز داشت.

چلسی در خانه لسترسیتی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با گل‌های بن چیلول، کای هاورتز و ماتئو کواچیچ حریفش را 3-1 مغلوب کند. در این مسابقه شاگردان پاتر دو گل دیگر به ثمر رساندند که آفساید اعلام شد و یک بار هم توسط ژوائو فلیکس تیر دروازه لستر را به لرزه درآوردند. چلسی که روز سه‌شنبه با پیروزی مقابل دورتموند به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده کم کم از بحران فاصله می‌گیرد.

 

پاتر در پایان بازی به پیروزی مهم تیمش مقابل دورتموند اشاره کرد و گفت چلسی از روزهای بحرانی فاصله گرفته و در این دو مسابقه نشان داد که می‌تواند عملکردی در سطح بالا داشته باشد.

برای رسیدن به این سطح به زمان نیاز داشتیم

ما در بازی دورتموند و بازی امشب شاهد دو عملکرد تیمی عالی بودیم. این چیزی نیست که یک‌شبه به دست بیاید و نیاز به زمان دارد. ولی روحیه ما در حال بهتر شدن است. من از اتحاد بین بچه‌ها لذت بردم. آنها برای تیم‌شان می‌جنگند و کسانی که روی نیمکت هستند هم با تمام وجود آماده بازی برای تیم‌شان هستند.

گل مردودشده ژوائو فلیکس

گل ژوائو که مردود شد با یک حرکت فوق‌العاده به ثمر رسید. فقط حیف که در آخرین ضربه او در آفساید بود. بازیکنان ما کیفیت لازم را دارند. وظیفه ماست که کاری کنیم تیم پیشرفت کند. اگر در این راه موفق بشویم به نظرم باز هم پیروز خواهیم شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

میخایلو مودریک

او روز به روز بهتر و بهتر می‌شود. میخایلو بازیکن جوانی است که تجربه زیادی ندارد. به همین خاطر است که بازی به بازی بهتر می‌شود. روحیه او واقعا بی‌نظیر است.

 

جابجایی ژوائو فلیکس و کانر گالاگر

این یک حرکت تاکتیکی است. می‌خواستم از یک هافبک بیشتر استفاده کنم. احساس کردم به کسی نیاز داریم که بتواند توپ را بگیرد. در این مسابقه کانر به نظرم عالی کار کرد.

 

ماجرای گری لینه‌گر و بی‌بی‌سی

من حرف زیادی برای گفتن ندارم. امیدوارم این مسئله حل بشود.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا