آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر : به صعود خوش‌بینیم و از پنالتی‌ها نمی ترسیم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار فردای تیمش با دورتموند در لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی به دنبال تمام کردن کار در وقت‌های قانونی است، ولی از ضربات پنالتی ترسی ندارد و به صعود امیدوار است.

بازی فرداشب چلسی مقابل دورتموند که بازی برگشت دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود برای آبی‌های لندن بسیار مهم است چرا که در صورت شکست در این مسابقه عملا فصل برای شاگردان پاتر به پایان خواهد رسید.

 

چلسی در بازی رفت که در خانه دورتموند برگزار شد 1-0 شکست خورد و حالا باید فردا در استمفوردبریج حریف را با اختلاف دو گل از مقابل بردارد تا بتواند به مرحله یک‌چهارم صعود کند.

در صورت باخت مقابل دورتموند این فصل برای چلسی تمام می‌شود؟

این را قبول دارم که بازی بزرگی در پیش است. یک بازی هیجان‌انگیز، فرصتی برای صعود به مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان. برای همین شب خاصی خواهد بود. هدف ما این است که مثبت‌اندیش باشیم و بمانیم و سعی کنیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. بازی با دورتموند برای ما چالش خوبی است. یک چالش بزرگ. ما برای بازی فرداشب هیجان داریم و بی‌صبرانه منتظرش هستیم.

بعد از پیروزی مقابل لیدز روحیه چلسی فرق کرده؟

بردن بازی‌ها همیشه شیرین است و وقتی پیروز می‌شویم همه خوشحال‌تر هستند. ولی ما چالش دشواری در پیش رو داریم. می‌خواهیم با یک پیروزی دیگر در روز سه‌شنبه آن برد را کامل کنیم. تمرکز ما در حال حاضر این است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

پیروزی مقابل دورتموند برای گراهام پاتر در حکم مرگ و زندگی است؟

با توجه به موقعیت فعلی ما باید از فشارها استقبال کنیم چون فشارها نشان می‌دهد برای هوادار و باشگاه مهم است که تیمش به مرحله بعدی صعود کند. ما الان در یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ هستیم و این موقعیت عالی‌ای است. بازی رفت در دورتموند یک مسابقه خاص بود و مطمئنم در استمفوردبریج هم همین‌طور خواهد بود. ما منتظر شروع این بازی هستیم و هدفمان صعود است.

 

تاثیر ژوائو فلیکس

اگر ژوائو در خط میانی زمین روی پای کسی تکل نرود از او راضی هستیم! کیفیت او واضح است. او در فاز تهاجمی بسیار موثر است؛ تا اینجا دو تیر زده و فرصت‌های دیگری هم داشته. اینکه می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند عالی است.

 

چلسی فردا به حمایت هوادارانش نیاز دارد؟

هواداران همیشه حق دارند نظرشان را مطرح کنند و آنها هم مثل همه ما این مدت خیلی سختی کشیده‌اند. ولی حمایت آنها از ما بی‌نظیر بوده است. آنها می‌خواهند تیمشان پیشرفت کند و می‌دانند برای چلسی چقدر مهمند. ما می‌خواهیم در خانه کار را برای دورتموند سخت کنیم و با کمک هوادارها این کار را خواهیم کرد.

 

آمادگی ویژه برای ضربات پنالتی؟

بچه‌های ما همیشه تمرین پنالتی می‌کنند و ما برایش آماده‌ایم چون ممکن است کار به آنجا بکشد. ما می‌خواهیم قبل از آن کار را تمام کنیم، ولی اگر نشد هم اشکالی ندارد. در غیاب جورجینیو ما کای هاورتز را به عنوان پنالتی‌زن اصلی تعیین کرده‌ایم.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا