آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر : شرایط خوبی نداریم و مسئولیت با من است

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 مقابل تاتنهام در دربی لندن در کنفرانس خبری گفت که نتایج چلسی قابل قبول نیست و او مسئولیت شرایط بد تیمش را می‌پذیرد.

تاتنهام امروز در خانه خود میزبان چلسی بود تا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف آبی‌پوشان شهر لندن برود.

 

نتایج ضعیف چلسی که باعث شده این تیم در حال حاضر در رتبه دهم جدول لیگ برتر باشد با توجه به هزینه‌های نجومی مالکان باشگاه در نقل و انتقالات باعث شده فشارها بر گراهام پاتر به طرز بی‌سابقه‌ای افزایش یابد.

 

پاتر در کنفرانس خبری پایان این بازی که در ورزشگاه تاتنهام برقرار شد به خبرنگاران گفت هواداران را درک می‌کند و به آن‌ها حق می‌دهد عصبانی باشند. او گفت در این شرایط تحت فشار بودن او طبیعی است. پاتر در نهایت به خبرنگاران گفت که تیمش شرایط خوبی ندارد و او مسئولیت را می‌پذیرد.

گروه نرم افزاری ماهور

باخت به تاتنهام در دربی لندن

نتیجه برای ما تلخ و ناامیدکننده است. ما بازی را به نظرم خوش شروع کردیم و در بیست تا بیست و پنج دقیقه اول خوب بازی کردیم. از جلو پرس کردیم، آن‌ها را عقب راندیم و چند شوت هم زدیم. تیم ما انرژی خوبی داشت. نیمه دوم هم نسبتا متعادل بودیم ولی ما به بدترین شکل ممکن شروع کردیم. در یک بازی حساس و پایاپای وقتی شما یک گل عقب می‌افتید کار سخت می‌شود. در نیمه دوم خیلی تلاش کردیم ولی تلاش‌مان برای گلزنی کافی نبود.

 

وضعیت سیلوا که مصدوم شد

درباره تیاگو مطمئن نیستم. امیدوارم خیلی جدی نباشد ولی هنوز با دکتر صحبت نکرده‌ام.

 

حالا روحیه دادن به بازیکنان سخت‌تر از قبل شده؟

ما در طول هفته تمرین‌های خوبی داشتیم و روحیه‌ها خوب بود. فکر می‌کردیم در حال حرکت در مسیر درست هستیم ولی نیمه اول بازی با ساوتهمپتون ما را دوباره عقب کشید. بازیکنان احساس می‌کنند باید از همدیگر حمایت کنند ولی ناراحتند. من احساس‌شان را درک می‌کنم.

 

رابطه گراهام پاتر با هواداران

نمی‌توانم درباره 40 هزار نفر خیلی فکر کنم. مجبورم روی چیزهایی تمرکز کنم که در کنترل من است. یعنی فردا و تمرین بعدی. هواداران ما خیلی منصف بوده‌اند و از تیم حمایت کرده‌اند. من از آن‌ها هیچ شکایتی ندارم. آن‌ها حق دارند از نتایج ناراحت و عصبانی باشند. مسئول این نتایج من هستم.

 

پاتر هنوز ترکیب اصلی‌اش را نشناخته؟

وقتی در یک هفته سه بازی دارید استفاده از یک ترکیب ثابت دشوار است. ما نسبت به بازی دورتموند فقط یک تغییر داشتیم و رحیم را به جای مودریک وارد زمین کردیم. بارها سعی کردم بگویم که مصدومیت طولانی یعنی چه. سعی کردم بگویم که بازیکنان نمی‌توانند هر هفته سه بازی انجام بدهند. وظیفه من محافظت از بازیکنان است. اگر ریس جیمز به خاطر فشار کاری زیاد مصدوم بشود مسئولش من هستم.

 

یک گل در شش بازی، چرا؟

این سؤال به موارد متعددی بستگی دارد و جواب دادن به آن آسان نیست. ما قبلا فرصت داشتیم ولی آن‌ها را گل نمی‌کردیم. ولی امروز شرایط دیگری بود. در یک بازی بسته گل اول همیشه مهم است. مسئله دیگر بازیکنانی است که تازه از مصدومیت برگشته‌اند و طول می‌کشد به شرایط ایده‌آل برسند.

 

چلسی به کسب سهمیه چمپیونزلیگ امید دارد؟

تمرکز من بازی بعدی مقابل لیدز است و فقط به این فکر خواهم کرد. باید سعی کنیم تیم حس و حال خوبی پیدا کند و با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را به دست بیاورد. نمی‌توانیم از الان به جلوتر از این فکر کنیم.

 

پاتر احساس می‌کند تحت فشار است؟

این سوال را همیشه می‌پرسند و من نمی‌توانم مانع از سوال کردن شما بشوم. وقتی تیم این‌طور نتیجه می‌گیرد من باید این سوال‌ها و فشارها را بپذیرم. من در این باشگاه به اندازه کافی موفق نبوده‌ام تا باعث بشوم همه به من اعتماد داشته باشند و این را قبول دارم. ولی وظیفه من این نیست که نگران این مسئله باشم. سوال شما را می‌فهمم ولی باید تمرکزم روی تیم باشد و کمک کردن به بازیکنان. بازیکنان ما بچه‌های خوبی هستند که می‌خواهند پیروز بشوند. ما در حال حاضر شرایط بدی داریم و مسئولیت این تماما با من است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا