آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاداش درخشش بارسا: قرارداد ژاوی تمدید می شود

مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند قرارداد ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم، را تمدید کنند.

بارسلونا شب گذشته هم موفق شد برابر کادیز در لالیگا به پیروزی برسد و بار دیگر اختلافش با رئال مادرید در صدر جدول را به هشت امتیاز برساند.

این تیم تحت هدایت ژاوی پیشرفت قابل توجهی داشته است. آنها پیش از این موفق شدند قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را با پیروزی برابر رئال مادرید در دیدار نهایی به دست آورند و حالا منتظر جام‌های بیشتری به همراه این مربی جوان هستند.

بارسا همچنین هنوز در لیگ اروپا شانس دارد و امیدوار است که بتواند با ارائه یک نمایش خوب و حساب شده در دیدار برگشت برابر منچستریونایتد در این رقابت‌ها بماند، هرچند بازی در اولدترافورد ممکن است کار آنها را کمی سخت کند.

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که مدیران این باشگاه بسیار از عملکرد ژاوی راضی هستند و به زودی قرارداد او را تمدید خواهند کرد. آنها باور دارند که این مربی کاتالان باید حداقل در تمام طول دوران حضور خوان لاپورتا در راس این باشگاه، روی نیمکت این تیم بنشیند.

شب گذشته متئو آلمانی هم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «هیچکس نمی‌تواند بارسای بدون ژاوی را تصور کند. ما از این که او را در کنار خودمان داریم بسیار خوشحال هستیم و من امیدوارم که او برای چندین سال متوالی همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.»

گروه نرم افزاری ماهور

انتظار می‌رود که قرارداد سرمربی بارسلونا به زودی در چند هفته پیش رو و احتمالا حتی پیش از پایان فصل جاری تمدید شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا