آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاسخ دیبالا به انتقاد هواداران یوونتوس از شیوه خوشحالی‌اش

شادی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال رم در پایان بازی جالوروسی برابر بیانکونری او را در کانون توجه رسانه‌ها قرار داد.

یکی از حواشی جالب توجه بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو که با برتری یک بر صفر تیم میزبان تمام شد، شادی پرشور پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی رم از پیروزی مقابل تیم سابقش بود.

 

شاید خیلی‌ها انتظار داشتند دیبالا که تابستان سال گذشته از یوونتوس جدا شد، به احترام هم‌تیمی‌های سابقش خیلی شادی نکند، اما او نشان داد که موفقیت تیم فعلی‌اش برای او خیلی مهمتر است و به محض به صدا درآمدن سوت پایان، مشت‌هایش را به سمت آسمان برد و هم‌تیمی‌اش جرجینیو واینالدوم را در آغوش گرفت. مدل شادی دیبالا به مذاق هواداران یووه خوش نیامد و آنها از این موضوع ناراحت شدند.

دیبالا هم در فضای مجازی درباره نوع شادی‌اش به هواداران تیم سابق خود اینگونه توضیح داد: می‌دانم که برای شما سخت است، اما برای خودم هم سخت است. هرچند من الان دیگر برای تیمی متفاوت بازی می‌کنم و امروز هم‌تیمی‌های دیگری دارم که باید برای‌شان احترام قائل باشم. پیروزی در این بازی اصلاً آسان نبود و برای ما کسب سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود. من همیشه برای شما احترام قائل خواهم بود پس تحت تأثیر آنچه در فضای مجازی می‌گذرد قرار نگیرید.

 

گروه نرم افزاری ماهور

دیبالا افزود: من فقط با هم‌تیمی‌هایم خوشحالی کردم. متأسفم که شما طور دیگری از آن برداشت کردید. همه شما را دوست دارم و در آغوش می‌گیرم‌تان.

 

ستاره آرژانتینی تابستان سال گذشته در پایان سناریویی طولانی که در ابتدا او پیشنهاد یووه را برای تمدید نپذیرفت و بعد یوونتوس از تمدید قراردادش خودداری کرد، از بانوی پیر جدا شد. او در طول هفت فصل حضورش در یوونتوس، 293 بازی انجام داد و 115 گل زد. او در این فصل هم در 24 بازی‌ رسمی‌اش برای رم 12 گل زده است.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا