آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاسخ سرمربی پورتو به سوال مهم ؛ طارمی مقابل اینتر هم روی نیمکت؟

سرمربی تیم فوتبال پورتو به احتمال نیمکت نشینی مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش در دیدار برگشت مقابل اینتر واکنش نشان داد.

تیم فوتبال پورتو در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب میزبان تیم اینتر است. این مسابقه در ورزشگاه دراگائو پورتو و از ساعت 23:30 آغاز می‌شود. پورتو در بازی رفت در ورزشگاه جوزپه مه آتزا مقابل اینتر 1-0 شکست خورد .

 

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دو مسابقه قبلی این تیم در لیگ پرتغال نیمکت نشین بود و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت. طارمی البته در هر دو مسابقه تاثیرگذار بود. او در دیدار اول پاس گل داد و در بازی قبلی پورتو یک پنالتی گرفت و یک گل به ثمر رساند تا نیمکت نشینی این مهاجم ایرانی تعجب کارشناسان را به دنبال داشته باشد.

 

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو تاکید کرده بود که به اسامی بازیکنان کاری ندارد و همیشه به آماده‌ترین نفرات میدان می‌دهد؛ صحبت‌هایی که نشان می‌داد طارمی احتمالاً به خاطر عملکردش در تمرینات به نیمکت منتقل شده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

در آستانه بازی با اینتر و در شرایطی که از طارمی به عنوان یکی از نفرات احتمالی تاثیرگذار در این مسابقه حساس یاد می‌شود، هنوز مشخص نیست که کونسیسائو همچنان مهاجم ایرانی خود را روی نیمکت می‌گذارد یا این بار برای پیروزی مقابل اینتر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی به طارمی اعتماد می‌کند.

 

از این سرمربی پرتغالی در نشست خبری پیش از بازی با اینتر در این مورد هم سوال شد. کونسیسائو همانند همیشه با زیرکی به این سوال پاسخ داد و ابهامات را در خصوص ترکیب خود باقی گذاشت.

 

سرمربی پورتو در خصوص اینکه آیا طارمی و تونی مارتینز می‌توانند با هم در ترکیب باشند و بازی کنند، گفت: هر دو بازیکن عضو گروه و در دسترس هستند، فردا -امروز سه شنبه- خواهیم دید که چه کسی از ابتدا بازی را شروع می‌کند و چه کسی این کار را نخواهد کرد و اینکه آیا آنها با هم در ترکیب هستند یا نه.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا