آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پرسپولیس ۳-۰ نفت مسجدسلیمان؛ برد قاطع سرخ‌ها در آزادی

سرخ‌پوشان پایتخت در روز درخشش «علیرضا بیرانوند» و گلزنی «سینا اسدبیگی»، «مهدی ترابی» و «مهدی عبدی» توانستند بردی 3 گله را به‌دست بیاورند و در صدر جدول با سپاهان هم امتیاز شوند .

تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. شاگردان گل‌محمدی با کسب سه امتیاز این مسابقه 42 امتیازی شدند، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در رده دوم جدول باقی ماندند.

 

در این مسابقه علیرضا بیرانوند پنالتی نفت مسجدسلیمان در در دقیقه 12 را مهار کرد و سینا اسدبیگی در دقیقه 22، مهدی ترابی در دقیقه 5+45 و مهدی عبدی در دقیقه 89 سه گل پرسپولیسی‌ها را به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (82 – دانیال اسماعیلی‌فر)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (70 – سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی (46 – سروش رفیعی)، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، عیسی آل کثیر (70 – کمال کامیابی‌نیا) و لئاندرو پریرا (87 – مهدی عبدی).

 

گروه نرم افزاری ماهور

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، عقیل کعبی، سیدمحمد خرم‌الحسینی (29 – حسین شنانی)، پیمان رنجبری، سید پیمان میری (40 – رضا دهقانی)، رضا مغانلو، حسین گودرزی، جهانبخش ذبیحی طاهر، محمود صالحی، محمد مهدی احمدی و اسماعیل بابایی.

 

داور: کوپال ناظمی

 

نیمه اول

 

دقیقه 11: اشتباه وحشتناک بازیکنان پرسپولیس و سینا اسدبیگی در یک‌سوم دفاعی سرخپوشان باعث شد تا توپ به اسماعیل بابایی برسد و در ادامه داور خطای اسدبیگی روی این بازیکن و ضربه پنالتی به سود نفتی‌ها را اعلام کرد.

 

دقیقه 12: ضربه پنالتی پیمان میری را علیرضا بیرانوند با یک واکنش خوب مهار کرد.

 

دقیقه 13: ضربه کرنر نفتی‌ها به شکلی خطرناک از مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد.

 

دقیقه 22: واکنش کرمانشاهی روی ضربه سر عیسی‌آل‌کثیر مانع از گلزنی پرسپولیسی‌ها نشد و توپ برگشتی در این صحنه را سینا اسدبیگی با یک شوت سرکش به تور دروازه نفتی‌ها رساند تا شاگردان گل‌محمدی از حریف خود پیش بیفتند.

 

دقیقه 34: ضربه ایستگاهی زیبای عالیشاه از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه نفتی‌ها برخورد کرد.

 

دقیقه 1+45: جهانبخش ذبیحی از نفت با کارت زرد داور جریمه شد.

 

دقیقه 5+45: مهدی ترابی با یک حرکت انفرادی زیبا دو بازیکن نفت را از پیش رو برداشت و با نفوذ به محوطه جریمه، با یک ضربه بغل پای فنی گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

نیمه دوم

 

دقیقه 46: وحدت هنانوف اولین کارت زرد پرسپولیس را در این بازی دریافت کرد.

 

دقیقه 53: ضربه ایستگاهی رضا دهقانی با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

 

دقیقه 60: ضربه سر عقیل کعبی از روی خط شش قدم به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

 

دقیقه 83: سینا عبداللهی با کارت زرد داور جریمه شد.

 

دقیقه 85: شوت سیامک نعمتی از داخل محوطه جریمه را دروازه‌بان نفت برگشت داد.

 

دقیقه 89: مهدی عبدی چند دقیقه پس از ورود به زمین موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد و روی پاس وحید امیری گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

دقیقه 90: کمال کامیابی نیا دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه 1+90: آریا بزرگر هم از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا