آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پنجشنبه شب ماندگار لیگ قهرمانان اروپا؛ نه ببخشید، اینجا لیگ اروپاست!

یوونتوس، منچستریونایتد و رم در شب تاریخ‌سازی یونیون برلین از پلی‌آف صعود کردند.

دیدارهای دور برگشت مسابقات پلی‌آف لیگ اروپا، پنجشنبه شب برگزار شد و درحالی که یوونتوس میهمان نانت بود، منچستریونایتد از بارسا پذیرایی می‌کرد و رم پس از شکست در بازی رفت، میزبان سالزبورگ بود در نهایت تیم‌های بایرلورکوزن، یوونتوس، سویا، منچستریونایتد، شاختار دونتسک، رم و یونیون برلین جواز حضور در دور یک هشتم نهایی مسابقات را به دست آوردند.

درحالی که قرعه کشی این مرحله از مسابقات، ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد، آرسنال به انتظار شناختن حریفش خواهد بود تا دیدار جذاب دیگری از چارچوب لیگ اروپا در مسیر مشخص شدن 8 تیم برتر مسابقات برگزار شود. یوونتوس در شرایطی موفق شد از سد نانت بگذرد که این تقابل در دور رفت با تساوی خانگی بیانکونری مقابل تیم فرانسوی به اتمام رسیده بود و کمتر هواداری انتظار پیروزی پر گل خارج از خانه را از شاگردان الگری داشت.

دی‌ماریا اما منجی بانوی پیر بود و با هت‌تریک در این دیدار، موفق شد تیمش را به جمع 8 تیم برتر لیگ اروپا برساند. این اولین هت‌تریک تاریخ بیانکونری در یک بازی خارج از خانه اروپایی بود که توسط دی‌ماریا به انجام رسید. آخرین بار اینزاگی موفق شده بود مقابل هامبورگ در جریان تساوی 4 بر 4 برای یوونتوس هت‌تریک کند.

از طرف مقابل، منچستریونایتد تن‌هاخ برای هجدهمین بازی خانگی پیاپی در این فصل، شکست ناپذیر باقی ماند تا تیم تحت هدایت ژاوی هرچه در لالیگا و رقابت‌های داخلی موفق شده مقتدرانه به پیش برود در رقابت‌های اروپایی و بین‌المللی عملکرد غیرقابل قبولی داشته باشد و چهارمین حذف از رقابت‌های اروپایی را تجربه کند.

در دیدار دیگر، رم که قهرمانی در کنفرانس لیگ اروپا را تجربه کرد، شگفتی سالزبورگ را تکمیل شده ندید و موفق شد به جمع تیم‌های برتر نهایی راه یابد. یونیون برلین هم آژاکسِ نه چندان جذاب این فصل را از سد راه کنار زد تا در فصل درخشانش، اعاده حیثیت در رقابت‌های اروپایی را نیز تجربه کند و امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، در عین شایستگی بماند.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا