آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پورتو ۰-۰ اینتر ؛ طارمی اشک اژدها را در آورد !

اینتر با یک تساوی بدون گل در خانه پورتو ، به لطف پیروزی در بازی رفت موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. توپ های پورتو مخصوصا در آخرین دقایق با بدشانسی وارد دروازه نشد و خط دفاعی اینتر از یک امتحان سخت موفق خارج شد.

تیم فوتبال پورتو در دیدار دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر اینتر با بد شانسی محض متوقف شد تا شاگردان اینزاگی به لطف پیروزی در ایتالیا در مجموع راهی دور بعد شوند.

 

در ورزشگاه دراگائو، مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو و یارانش برای صعود از این مرحله محکوم به جبران شکست یک بر صفر در دیدار رفت بودند و نیمه اول مسابقه مطابق انتظار با حملات بازیکنان پورتو آغاز شد اما شاگردان کونسیسائو هربار به سد اونانا و مدافعین پیش روی او برخورد کردند تا با توجه به خراب شدن تک‌فرصت اینتر توسط ژکو، ۴۵ دقیقه نخست این مسابقه بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد.

در نیمه دوم این بازی پورتو فشار حملاتش را بیشتر کرد اما تا قبل از دقیقه ۸۰ موفق به خلق موقعیت جدی نشدند.

گروه نرم افزاری ماهور

در دقیقه ۹۳ مسابقه تونی مارتینز این فرصت را داشت تا با یک ضربه برگردان قهرمان هواداران پورتو شود اما ضربه او از کنار دروازه با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه ۹۵ مسابقه مهدی طارمی از روی خط شش قدم با یک ضربه سر تا آستانه فروپاشی دروازه اونانا پیش رفت اما سنگربان کامرونی با کمک تیر دروازه مانع شکست تیمش شد. در ادامه نیز ضربه سر بازیکنان پورتو این بار به تیر افقی خورد تا ورزشگاه دراگائو در آستانه انفجار، ساکت شود‌.

لحظات پایانی این مسابقه اما اژدها لحظات باورنکردنی‌ای در ورزشگاه دراگائو رقم زدند اما حملات پرتعداد آنها با برخورد دوباره توپ به تیر عمودی و افقی همراه بود تا در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد تا اینتر بعد از 12 سال از مرحله یک هشتم بگذرد و به یک چهارم نهایی برسد .

 

موقعیت‌های فوق‌العاده شاگردان کونسیسائو در لحظات پایانی باعث شد تا تلخی این حذف برای بعضی از بازیکنان پورتو دوچندان شود و آنها در انتهای بازی موفق به کنترل اشک‌های خود نشوند.

 

13 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا