آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیر امریک اوبامیانگ برای LAFC مناسب نیست!

پیر امریک اوبامیانگ برای LAFC مناسب نیست! – ستاره سابق USMNT به اخراجی چلسی گفت که ممکن است با سبک بازی تیم MLS مشکل داشته باشد.

هرکول گومز بازیکن سابق USMNT به قهرمان MLS LAFC گفته است که خرید پیر امریک اوبامیانگ مهاجم چلسی ایده بدی است. اوبامیانگ به دنبال فرار از چلسی است.

گومز گفت که اوبامیانگ واقعاً می تواند در MLS به موفقیت دست یابد، اما هشدار داد که لس آنجلس به دلیل سبک بازی و دستمزدش، مکان مناسبی برای فرود نیست.

گومز به ESPNFC گفت: “نه، نه به عنوان یک شروع کننده – و شما او را نمی آورید تا روی نیمکت بنشیند.” پرس بالا، طرح دفاعی، نرخ کار، فکر نمی‌کنم شما در اینجا به این نتیجه برسید. اما این به این معنی نیست که نمی‌تواند بازیکن خوبی باشد، به این معنا نیست که او می‌تواند یک بازیکن ستاره در لیگ برتر فوتبال باشد.

“با این LAFC، نمی‌دانم بهترین تناسب است یا تناسب طبیعی. همانطور که گفته شد، آن بازیکنان می‌توانند راهی برای تاثیرگذاری بر بازی در هر صورت پیدا کنند.”

گروه نرم افزاری ماهور

اکثر باشگاه های MLS این روزها بر توسعه بازیکنان بر قدرت ستارگان جهانی تاکید دارند، با واردات مولد از آن سوی اقیانوس اطلس بیشتر از بازیکنان اروپایی کم تاثیر و اواخر دوران حرفه ای مورد توجه قرار گرفته است.

حتی LAFC، مقصدی برای بازیکنان بین‌المللی، سال گذشته بیشتر به دلیل استعدادهای جدیدش این عنوان را به دست آورد تا به دلیل ورود گرت بیل یا جورجیو کیلینی (اگرچه بیل در فینال به میدان رفت) . و در حالی که اوبامیانگ هنوز می تواند در ایالات متحده گل های دسته جمعی به ثمر برساند، محدودیت های شدید دستمزد احتمالاً یک تیم را مجبور می کند تا فهرست خود را برای پذیرش او انتخاب کند – چیزی که LAFC بعید است بپذیرد.

بعید به نظر می رسد که این مهاجم در ادامه فصل در استمفوردبریج بازی کند، زیرا پس از هجوم استعدادهای هجومی از طریق بازار نقل و انتقالات، از چلسی در لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شده است. با داغ شدن بازار نقل و انتقالات ایالات متحده، او منتظر علاقه احتمالی MLS خواهد بود.
منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا