آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چلسی ۲-۲ اورتون : لغزش دوباره تیم پاتر در روز های خوب

چلسی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در خانه‌اش به مصاف اورتون رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد تا نوار برد های متوالی آبی های لندن پاره شود .

چلسی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در خانه خود، استمفوردبریج، میزبان اورتون بود. آبی‌های لندن توسط ژوائو فلیکس و کای هاورتز از روی نقطه پنالتی دو بار دروازه حریف را باز کردند، اما در مقابل اورتون هم توسط دوکوره و الیس سیمز دو گل به ثمر رساند تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

 

درحالی‌که یازده دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود چلسی صاحب موقعیتی خطرناک شد. ضربه والی فلیکس بعد از برخورد به بازیکنان اورتون به کرنر رفت. چیلول این کرنر را به درون محوطه شش قدم ارسال کرد و هاورتز با سر به توپ ضربه زد اما این ضربه او با اختلافی بسیار اندک از بالای دروازه بیرون رفت.

 

در دقایق بعدی نیمه اول هم فلیکس یک فرصت خوب برای گلزنی داشت که پیکفورد به موقع از دروازه بیرون آمد و مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. در حالی‌که 2 دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول گذشته بود چلسی یک حمله خطرناک دیگر انجام داد که بعد از چند رفت و برگشت ضربه کات‌دار فلیکس توسط بازیکنان اورتون دفع شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گروه نرم افزاری ماهور

در شروع نیمه دوم چلسی یک فرصت عالی روی دروازه اورتون ایجاد کرد و در ضدحمله سانتر چیلول روی تیر دوم به هاورتز رسید، اما پیکفورد با واکنشی عالی مانع گلزنی او شد.

 

در دقیقه 52 اما ژوائو فلیکس به گلی که در این مسابقه استحقاقش را داشت رسید. در حمله‌ای که با مشارکت چیلول و ژوائو انجام شد این ستاره پرتغالی چلسی با شوتی کم‌ارتفاع پیکفورد را مغلوب کرد و ضربه او با برخورد به تیر دروازه وارد گل شد تا چلسی پیش بیفتد.

چهار دقیقه بعد چلسی بار دیگر به گل رسید اما این گل آفساید تشخیص داده شده و مردود شد. این بار فلیکس در نقش پاسور ظاهر شد و پولیشیچ دروازه اورتون را باز کرد که این گل با پرچم کمک‌داور مردود شد.

 

چلسی که فرصت‌های زیادی را از دست داده بود در دقیقه 69 شوکه شد. مک‌نیل توپ را روی دروازه چلسی ارسال کرد و تارکوفسکی با یک ضربه سر توپ را دقیقا در مسیر حرکت دوکور قرار داد تا او توپ را از خط دروازه عبور دهد. هاورتز توپ را از درون دروازه بیرون فرستاد و فناوری خط دروازه نشان داد که کل توپ از خط عبور کرده است.

در دقیقه 73 چلسی صاحب یک پنالتی شد. بازی ترکیبی جیمز و فلیکس در سمت راست فضای خوبی باز کرد. فلیکس که قصد داشت سانتری برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند با خطای تارکوفسکی از پشت سر متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. هاورتز خودش پشت توپ ایستاد و با دورخیزی اندک دروازه پیکفورد را باز کرد تا چلسی دوباره پیش بیفتد.

اما درحالی‌که چلسی گمان می‌کرد پیروزی را به دست آورده در دقیقه 89 اورتون در سمت چپ توپ را به الیس سیمز رساند. او با قلدری کولیبالی را از پیش رو برداشت و وارد محوطه جریمه چلسی شد. او با یک نگاه سریع تصمیم به شوت‌زنی گرفت و کپا را با ضربه‌ای به گوشه دروازه مغلوب کرد تا کار بار دیگر به تساوی کشیده شود.

بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا چلسی بعد از سه پیروزی پیاپی و از جمله پیروزی بر دورتموند و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان این بار در خانه‌اش نتواند نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست بیاورد. شاگردان پاتر حالا با 38 امتیاز همچنان در رتبه دهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

13 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا