آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روزنتایج زنده

چلسی دوباره به دنبال فرناندز است

پیشنهاد جدید 105 میلیون پوندی چلسی برای انزو فرناندز برای

چلسی با پیشنهادی به ارزش 105 میلیون پوند (130 میلیون دلار) برای انزو فرناندز، هافبک بنفیکا به دنبال به دست آوردن قهرمان جام جهانی قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است.

چلسی که در آغاز ژانویه موفق به دستیابی به توافق نشد، علاقه خود را به فرناندز با نزدیک شدن به زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات افزایش داد. تلگراف گزارش داد که آبی ها پیشنهادی 105 میلیون پوندی به بنفیکا برای جذب این بازیکن آرژانتینی ارائه کرده اند و خوشبین هستند که با رویکرد خود قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات موفق خواهند شد.

پیشنهاد فعلی با بند خرید درج شده در قرارداد بنفیکا فرناندز مطابقت دارد، اما هزینه را در یک پرداخت بزرگتر و پنج قسط کوچکتر ارایه می کند. در این گزارش آمده است که  امکان مذاکره را باقی می‌گذارد، اما با پول پیشنهادی، چلسی امیدوار است که بنفیکا را متقاعد کند تا سرانجام فرناندز را ترک کند.

اگر معامله با این مبلغ انجام شود، فرناندز رکورد نقل و انتقالات بریتانیایی را که جک گریلیش در سال 2021 با انتقال به منچسترسیتی ثبت کرد،  خواهد شکست و در عین حال رکورد 97 میلیون پوندی که برای قرارداد مجدد باشگاه پرداخت کردند را نیز تحت الشعاع قرار خواهد داد.

گروه نرم افزاری ماهور

چلسی از زمانی که اولین پنجره باز شد، به شدت در تعقیب فرناندز بوده است و بهترین بازیکن جوان جام جهانی تمایل خود را برای رفتن به استمفوردبریج پنهان نکرده است. با این حال، بنفیکا تاکنون در برابر فروش ستاره خود مقاومت کرده است، علیرغم اینکه در ابتدای ماه با انتقال موافقت کرده بود.

هر حرکتی برای فرناندز ممکن است به انتقال احتمالی کانر گالاگر به اورتون بستگی داشته باشد و آنها پیشنهادی برای جذب هافبک انگلیسی ارائه دهند. این همچنین می تواند نشان دهنده پایان تعقیب آنها برای مویزس کایسدو باشد که ظاهراً در تلاش برای خروج اجباری از برایتون است.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا