آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : اختلاف خوبی با رئال داریم ولی هنوز هیچ چیز تمام نشده است

سرمربی بارسلونا تاکید کرد که با خوش شانسی و درخشش ترشتگن دروازه تیمش مقابل کادیز بسته ماند.

هفته بیست و دوم خود را با پیروزی 2-0 مقابل کادیز به پایان رساند. شاگردان ژاوی با این پیروزی، شمار امتیازات خود را به 59 رساندند تا با 9 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید، همچنان مقتدرانه به صدر جدول لالیگا تکیه بزنند. این مربی جوان در خصوص فاصله ایجاد شده گفت: “اختلاف امتیاز خوبی داریم، اما لیگ هنوز تمام نشده است و باید سخت کار کنیم.”

 

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی با کادیز اظهار داشت: “به طور کلی عملکرد خوبی داشتیم و پیروزی شدیم اما خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. کادیز حداقل شایسته زدن یک گل بود. آنها موقعیت‌های خوبی داشتند، اما تراشتگن فوق العاده ظاهر شد و دروازه مان را بسته نگه داشت. کمی هم در این دیدار احساس خستگی می‌کردیم.”

 

او ادامه داد: “می‌خواهم بیشتر در مورد عملکرد نیمه اول صحبت کنم. در این نیمه عالی نه، اما خیلی خوب بودیم. به ویژه، بازیکنانی چون اریک، فران، آنسو و سرخی که کمتر به آن ها بازی می‌رسد، در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند. حالا باید آماده بازی با منچستریونایتد شویم که بازی امروزشان را تماشا کردیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

سرخی روبرتو با یک گل و یک پاس گل، ستاره بارسلونا بود. ژاوی با تحسین ستاره باتجربه تیمش گفت: “سرخی روبرتو همواره در تمرینات و مسابقات خوب عمل می‌کند با این حال می‌بینیم که از او انتقاد می‌شود. نمی‌دانم دلیل آن چیست چرا که او یک بازیکن قدیمی در تیم است و سابقه زیادی دارد. به نظرم او در این مدت، ناعدالتی‌های زیادی دیده است. من خواهان تمدید قرارداد روبرتو هستم تا سال ها اینجا بازی کند.”

آنسو فاتی در ادامه روند ضعیف خود، برای هفتمین بازی متوالی نتوانست گلزنی کند. سرمربی بارسا با حمایت این بازیکن جوان تاکید کرد: “آن چه در مغز یک مهاجم می‌گذرد بسیار پیچیده است اما آن چه معلوم است، این است که آنسو فاتی در دوران بازی خود گل های زیادی زده و در نهایت نیز به همان دوران موفق خود بازخواهد گشت.”

 

سوال بعدی از ژاوی در مورد وضعیت مصدومیت سرخیو بوسکتس بود. سرمربی بارسلونا که کاپیتان باتجربه تیمش را در این دیدار نیز استفاده نکرده بود در خصوص وضعیت او گفت: “بوسکتس آماده همراهی تیم در بازی با کادیز بود اما من ترجیح دادم به او استراحت بدهم و در این بازی به میدان نفرستمش.”

 

ژاوی در خصوص عملکرد فران تورس به نکته جالبی اشاره کرده و یادآور شد: “من از عملکرد فران تورس بسیار راضی ام. او همیشه خود را فدای تیم می کنم و نگرش 10/10 از دارد. مردم فران را بر اساس گل‌ها، دریبل‌ها و پاس گل‌هایش ارزیابی می‌کنند، اما کادرفنی خواسته‌های دیگری از او دارد که این بازیکن نیز در انجام ها موفق بوده است. همیشه گفته ام که او یک تضمین در تیم است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا