آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : از بیانیه رئال دستپاچه نشده ایم

ژاوی بار دیگر تاکید کرد که کاری به اتهامات مربوط به رسوایی داوری ندارند و حتی بیانیه رسمی امروز رئال نیز باعث نخواهد شد تمرکز تیم از بین برود.

بارسلونا که با 9 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین لالیگاست، فردا در ورزشگاه سن‌مامس بازی حساسی برابر بیلبائو خواهد داشت که یکی از دشوارترین بازی‌های بیرون خانه فصل این تیم است. بارسا این روزها با رسوایی پرونده نگریرا نیز دست به گریبان است و اخیرا دادستانی بارسلونا از باشگاه رسما شکایت کرد.

ژاوی در نشست خبری بازی با بیلبائو گفت: «بیلبائو در رده نهم است؛ در حالی که با توجه به بازی‌هایی که از این تیم دیده ام، قطعا شایسته حضور در رده‌های بالاتر بوده و این جایگاه واقعی آنها نیست. بازی در سن‌مامس از سخت ترین بازی های بیرون خانه فصل است و برای ما مهم است که فاصله 9 امتیازی با رئال حفظ شود. بازی سخت و برابری را شاهد خواهیم بود.»

 

ال‌کلاسیکوی 19 مارس(28 اسفند): «تمرکز ما روی بازی فرداست و سپس به ال‌کلاسیکو هم فکر خواهیم کرد. از الان هر بازی یک فینال است.»

بازگشت روبرت لواندوفسکی به فهرست تیم: «روبرت مصدوم بود ولی با تعهد و تلاش مثال زدنی توانست خود را به این بازی برساند. او از پنجشنبه با تیم تمرین می کرد. لوا را می توانم از لحاظ اهمیتش در تیم با لیونل مسی و رونالدینیو مقایسه کنم. او ذهنیت تیم را تغییر داده و برای من بازیکن بسیار مهمی است. خوشحالم که او را فردا خواهیم داشت.»

گروه نرم افزاری ماهور

وضعیت دمبله و پدری:«هر دو فعلا مصدومند و شرایط بازی را ندارند. باید دید برای بازی‌های بعدی حسشان چطور خواهد بود.»

 

خطر محروم شدن بوسکتس، تورس، کسیه و رافینیا از ال‌کلاسیکو: «ما فردا یک بازی مهم داریم و بهترین ترکیب را بدون توجه به این قضیه به زمین می‎‌فرستم. فعلا مهمتر از ال‌کلاسیکو بازی با بیلبائو است.»

 

تمدید قرارداد و ماندن برای سال‌های طولانی در بارسا: «الکس فرگوسن شدن در بارسا سخت است. دوست دارم سال‌ها مربی بارسا باشم و از اطمینان خوان لاپورتا نیز متشکرم ولی همه چیز بستگی به نتایج دارد. لاپورتا از من راضی است و امیدوارم روند خوب تیم ادامه داشته باشد.»

 

فتح لالیگا: «بیش از نیمی از راه را رفته ایم ولی هنوز 14 هفته دیگر باقیمانده است. معتقدم حتی اگر بیلبائو و رئال را نیز ببریم بازهم کار تمام نشده است. هفته‌هایی کلیدی در پیش داریم.»

قضیه رسوایی داوری بارسلونا: «قطعا نگران کننده است ولی رئیس از ما خواسته تنها روی فوتبال تمرکز کنیم و این کاری است که ما انجام داده ایم. توجهی به این مسائل نداریم و فقط به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم. سوال بیشتری دارید باید از رئیس بپرسید.»

 

جلسه هیئت مدیره رئال در مورد رسوایی داوری بارسا: «این موضوع نیز ما را دستپاچه و متزلزل نمی‌کند و تمرکز تیم را برهم نخواهد زد. نمی‌دانم رئال چه فکری می‌کند و آیا اعتقاد دارند این قضیه به آنها ضربه زده است یا خیر. فردا که تشکیل جلسه دادند، از خودشان سوال کنید.»

9 / 100

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا