آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : از نتیجه راضی هستم اما از بازی نه

ژاوی ، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد که پیروزی 1-0 تیمش مقابل رئال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، تنها برتری اندکی به تیمش برای دیدار برگشت می‌دهد.

بارسا که در دو دیدار قبلی در لیگ اروپا و لالیگا شکست خورده بود، امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری میهمان رئال بود و در نهایت با گل به خودی ادر میلیتائو به برتری رسید.

ژاوی تایید کرد که از نتیجه این دیدار راضی است، اما معتقد است که این نتیجه تنها برتری کمی به تیمش برای دیدار برگشت می‌دهد.

او به خبرنگاران گفت: “نتیجه خیلی خوب است، بازی برگشت هنوز باقی مانده است. از کار تیم راضی هستم. ما به رئال که معمولا در زمینش صاحب موقعیت‌های زیادی می‌شود، فرصت‌های خیلی کمی دادیم و امروز آن‌ها تا دقیقه 89 هیچ موقعیت جدی‌ای نداشتند.

تیم تلاش زیادی در این دیدار به خرج داد تا بتوانیم در دوئل‌ها پیروز شویم و توپ را در جلوی زمین تصاحب کنیم.

ما مقابل تیمی سطح بالا که فرصت‌های زیادی به ما نداد، به خوبی از هم حمایت کردیم، اما نمی‌توانیم اجازه بدهیم که تیم حریف بر ما مسلط شود. از نتیجه راضی هستم، اما از بازی نه.

گروه نرم افزاری ماهور

با این نتیجه شرایط برای بازی برگشت کمی تغییر کرد و ما کمی برتر هستیم، اما این تیم رئال خیلی قدرتمند است و آن‌ها در بازی برگشت باید مقابل هواداران ما بازی کنند. اگر شکست خورده بودیم هم همین را می‌گفتم که بازی برگشت یک ماه دیگر است.”

او همچنین در مورد درگیری‌های زیاد در دیدار امشب گفت: “این ال‌کلاسیکو است اما همیشه با احترام. هر دو تیم بازی جوانمردانه را به خوبی در زمین رعایت کردند.”

 

سرمربی بارسا با تأکید بر اهمیت این پیروزی اضافه کرد: “برنامه ما برای این بازی متفاوت بود. ما قصد داشتیم تسلط کاملی بر زمین حریف داشته باشیم. امروز نتوانستیم کاری که دوست داشتیم را انجام دهیم. با توپ خوب کار نکردیم. رئال هم فرصت‌های خیلی جدی نداشت. این پیروزی واقعا برای ما مهم بود.”

ژاوی در پاسخ به این سوال که آیا رئال در بازی برگشت شانسی دارد اظهار داشت: “آن‌ها توانستند با در اختیار گرفتن توپ و میدان بر ما تسلط داشته باشند. این تیم هنوز هم مدعی اصلی صعود به فینال است. من از نحوه عملکرد تیمم در زمینه توپ و میدان راضی نیستم. این درصد مالکیتی نیست که ما به دنبالش هستیم.»

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا