آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : به جای برد راحت تا لحظه آخر زجر کشیدیم

ژاوی ، سرمربی بارسا، بعد از پیروزی 1-0 مقابل والنسیا از شاگردانش انتقاد کرد که باعث شدند به جای یک پیروزی راحت تیم تا آخرین لحظه زجر بکشد.

بارسلونا دیشب موفق شد در خانه‌اش نوکمپ والنسیا را با تک گل رافینیا 1-0 شکست بدهد.

 

ژاوی سرمربی بارسا در پایان بازی تیمش را شایسته دانست ولی گفت به دلیل از دست دادن موقعیتهای خوب بازیکنانش کاری کردند که یک پیروزی راحت به جدالی دشوار تا آخرین لحظه تبدیل شود.

ژاوی که در این بازی به دلیل محرومیت حضور نداشت گفت : (( باید توجه داشته باشید که این بازی چقدر نزدیک بود. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و با اخراج آرائوخو سختی بیشتری هم کشیدیم. این بازی‌ها را قاعدتا باید با پیروزی‌های راحت پشت سر بگذاریم ولی به دلیل اینکه به اندازه کافی موثر نبودیم خودمان باعث شدیم تا آخرین دقیقه زجر بکشیم. ))

ژاوی در مورد اخراج آرائوخو گفت : (( اخراج آرائوخو واضح و روشن بود. او آخرین نفری بود که می‌توانست مانع از گل خوردن ما بشود. البته حیف شد که در چنین موقعیتی قرار گرفتیم و اشتباه در دفع توپ از خودمان بود. ولی به نظر من کارت قرمز درست بود.))

گروه نرم افزاری ماهور

 

او درباره پنالتی خراب شده توسط فران تورس اظهار داشت : (( درمورد پنالتی‌ها ما یک برنامه مشخص داریم که چه کسی باید پنالتی بزند. فران در لیست ما بود ولی مساله این بود که مشکل ارتباطی بین بچه‌ها وجود داشت. ))

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا