آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : واضح بود گل بیلبائو هند است

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی مقابل بیلبائو از شرایط فعلی تیمش در لالیگا ابراز رضایت کرد.

بارسلونا با تک گل رافینیا از سد اتلتیک بیلبائو گذشت تا یکی از سخت ترین بازی‌های فصل خود را با پیروزی به پایان رسانده و فاصله 9 امتیازی خود با رئال مادرید را حفظ کند. ژاوی هرناندز بعد از این بازی شجاعت و جنگندگی شاگردانش را ستود.

 

او با ابراز خرسندی از پیروزی در خانه بیلبائو گفت:”ما 75 دقیقه را در سطح بالایی پشت سر گذاشتیم اما این طبیعی است که شما در سن‌مامس با مشکل مواجه شده و سختی بکشید. سه امتیاز بسیار حیاتی را بدست آوردیم. این یک برد طلایی بود که باعث شد فاصله 9 امتیازی ما با رئال مادرید حفظ شود و با اعتماد به نفس بالایی راهی ال‌کلاسیکو شویم.”

 

او با تاکید به اینکه تیمش نیاز به تقویت در فاز تهاجمی دارد افزود:”تیم ما شایسته کسب این پیروزی خارج از خانه بود اما در بخش تهاجمی نیاز به پیشرفت داریم. موقعیت های زیادی را امشب از دست دادیم که ناشی از دقت پایین بود. مارک ترشتگن امشب فوق العاده بود و تیم همبستگی بالای خود را به رخ کشید. من از شرایط فعلی راضی هستم. ما از رئال مادرید، قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ 9 امتیاز بیشتر داریم.”

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی بارسلونا در مورد گل مردود اینیاکی ویلیامز تاکید کرد: “ابتدا متوجه خطای هند نشدم و فکر می کردم که آفساید است. اما هند به صورت واضح در VAR مشخص بود. من هرگز این احساس را ندارم که با کمک داور پیروز شدیم. اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که هند بازیکن حریف در این صحنه قطعی بود.”

 

بارسلونا بازی بعدی خود در هفته بیست و ششم را باید مقابل رئال مادرید انجام دهد. ژاوی در مورد این دیدار حساس گفت: “ما همچنان فشار را احساس می کنیم ولی مقابل رئال در خانه بازی خواهیم کرد و هدف مان فقط قهرمانی در لالیگاست. پیروزی در بازی امشب اهمیت بسیار بالایی داشت و من در رختکن به بازیکنان تاکید کرده بودم که این یک فینال است. ما شخصیت خود را با برد امشب نشان دادیم و ثابت کردیم که استحقاق فتح لالیگا را داریم.”

 

او در رابطه با جو وحشتناک ورزشگاه سن مامس و فشار علیه بارسا در رابطه با پرونده فساد داوری گفت: “فضای خصمانه سن مامس مرا شگفت زده و غمگین کرد. همه برای قضاوت آزاد هستند ولی قضاوت زودتر از موعد اصلا خوب نیست. این که زودتر از موعد مورد قضاوت قرار بگیریم مرا آزار می دهد و چیز دیگری برای گفتن ندارم. این مسائل مربوط به باشگاه است و ما روی فوتبال تمرکز کرده ایم چون یک تیم حرفه ای هستیم.”

 

سرمربی بارسلونا با ستایش گاوی که در این بازی شجاعانه بازی کرد و در یک صحنه نیز سر خود را مقابل ضربه بازیکن حریف قرار داد گفت: “من به نحوه بازی و تلاش تیم افتخار می کنم. گاوی بازی زیبایی انجام داد. همه ما در این تیم که مثل خانواده ماست تلاش می کنیم.”

ژاوی که تیمش اخیرا محکوم به بردهای 1-0 و اقتصادی شده در این خصوص تاکید کرد: “ما دو سه موقعیت خوب گلزنی دیگر هم داشتیم که از دست رفت. ما باید با گل کردن این موقعیت‌ها برد خود را قاطعانه کنیم. اما قدرت دفاعی تیم نیز بسیار مهم است. زمانی که جلو می افتید باید صبور و آرام باشید و کنترل کار را بیش از پیش در اختیار داشته باشید.”

 

او در رابطه با عملکرد بسیار خوب الخاندرو بالده یادآور شد: “بالده پتانسیل بالایی دارد و با تنها 18 سال یک بازیکن بین المللی به شمار می‌رود که می‌تواند به عنوان مهمترین کشف این فصل بارسا، سال‌های زیادی را اینجا بازی کند چون توانایی رسیدن به هر چیزی را دارد و هر روز باتجربه تر می‌شود.”

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا