آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کاراگر : حتی من هم می‌توانم جای فن دایک بازی کنم

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است ویرژیل فن دایک افت فاحشی داشته و حتی او هم پس از چند سال دوری از میادین می‌تواند جایش را بگیرد.

نمایش ضعیف لیورپول در بازی شب گذشته برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باعث شد که آنها با نتیجه 2-5 برابر این تیم شکست بخورند.

آنفیلد شب دیوانه‌واری را پشت سر گذاشت. دروازه‌بان‌های هر دو تیم اشتباهاتی را مرتکب شدند که باعث شد دروازه آنها باز شود. اول تیبو کورتوا در دقیقه 15 توپ را جلوی پای صلاح لو داد تا حساب کار 0-2 به سود لیورپول شود.

سپس نوبت به آلیسون بکر رسید که در دقیقه 36 سعی داشت توپ را شوت کند اما آن را محکم به وینیسیوس جونیور کوبید و در نتیجه بازی 2-2 مساوی شد.

این بازی بسیاری را به یاد اشتباهات لوریس کاریوس انداخت. این دروازه‌بان آلمانی به چهره اصلی فینال لیگ قهرمانان 2018 در کیف تبدیل شد. در این بازی که با نتیجه 1-3 به سود رئال به پایان رسید، لیورپول شاهد اشتباهات مکرر دروازه‌بانش بود که یک گل به بنزما هدیه کرد، واکنش بسیار بدی روی شوت از راه دور گرت بیل داشت و روی گل سوم هم کاری از دستش برنیامد.

گروه نرم افزاری ماهور

با این حال بسیاری از کارشناسان و هواداران لیورپول معتقد هستند که مشکل آنها صرفا عملکرد ضعیف در دروازه نیست و خط دفاعی آنها نیاز به تغییر اساسی دارد.

کاراگر پس از پایان این بازی در گفتگو با CBS Sport اظهار داشت:« ما مدام به دنبال توجیه هستم اما باید بپذیریم که فن دایک در حال حاضر به اندازه کافی خوب نیست. چیزی که باعث خنده من می‌شود این است که او دو ماه قبل بیانیه‌ای منتشر کرد و مدعی شد که هیچکس نمی‌تواند جای او را در خط دفاعی لیورپول بگیرد. من فکر می‌کنم همین حالا در بازنشستگی هم می‌توانم جای او را در زمین بگیرم.

جو گومز هم دست‌کمی از او نداشت. من درک می‌کنم که همه ما ممکن است شب‌های بدی داشته باشیم و شاید نباید به آنها سخت بگیرم اما فقط می‌خواهم به یک موضوع اشاره کنم. همه درباره این که لیورپول به تجدید قوا در میانه زمین نیاز دارد صحبت می‌کنند اما هیچکس چیزی درباره مدافعان نمی‌گوید. بارها مشخص شده که ما روی حملات بی‌دفاع هستیم و مدافعان ما در حال حاضر در شرایط فاجعه‌باری هستند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا