آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کای هاورتز انتقادات از گراهام پاتر را غیرمنطقی می داند

کای هاورتز انتقاد از پاتر، سرمربی چلسی، در حالی که آبی ها به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند، را غیرمنطقی می بیند.

کای هاورتز، مهاجم چلسی اعتراف می کند که نمی تواند انتقاد افرادی که فکر می کنند بهتر از گراهام پاتر می دانند را درک کند.

این اولین باری است که چلسی از اکتبر به بعد پیروزهای متوالی را ثبت می کند و اولین بازی در سال 2023 است که در آن بیش از یک گل به ثمر رسانده است. چنین آماری یک دوره ضعیف در دوره پاتر است، که دوره تصدی او مورد انتقاد قرار گرفت، اگرچه کاورتز ادعا می کند که چنین انتقادی غیرقابل توجیه است.

” پس از پیروزی حساس 2-0. ما صدها مربی در انگلیس داریم که فکر می‌کنند بهتر از او می‌دانند! اما در رختکن می‌دانیم که او چه شخصیت بزرگی دارد و یک مدیر بزرگ برای ما است. او به همه ما کمک زیادی می‌کند، از جمله من.  اما فکر می کنم امروز همه دیدند که او یک مدیر بزرگ است.”

نتیجه روز سه شنبه نه تنها برای پاتر بلکه برای کای هاورتز نیز رستگاری بود، که سرمربی فعلی چلسی علیرغم عدم گلزنی در بازگشت، ایمان خود را به او نشان داده است. آلمانی از ابتدای سال قبل از سه شنبه فقط یک بار در 12 بازی گلزنی کرده بود و همه آنها را شروع کرده بود به جز یکی.

گروه نرم افزاری ماهور

به نظر می‌رسید بدشانسی او در شبی که در نیمه اول گلی را به خاطر آفساید از دست داد و دو بار به تیرک دروازه زد که مهم‌ترین ضربه پنالتی‌اش برای اولین بار بود، ادامه پیدا می‌کرد. اما یک مداخله VAR هاورتز را نجات داد .

وقتی چلسی شنبه به لستر در لیگ برود، احتمالاً پاتر به آلمانی روی خواهد آورد تا دوباره در خط مقدم باشد.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا