آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز

کریستین اریکسن به دلیل مصدومیت مچ پا برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود

کریستین اریکسن به دلیل آسیب دیدگی مچ پا پس از تکل شوکه کننده اندی کارول حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود. خبری که ضربه بزرگی برای منچستریونایتد محسوب می شود.

منچستریونایتد با انتشار اخباری مبنی بر اینکه کریستین اریکسن به دلیل مصدومیت مچ پا برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود، متحیر شده است.

ملی پوش دانمارکی پس از اینکه توسط اندی کارول مهاجم ردینگ در جریان پیروزی 3-1 شیاطین سرخ بر رویالز در جام حذفی گرفتار شد، مجبور به ترک زمین شد. اریکسن در حال حاضر تعدادی از بازی های مهم در لیگ برتر، جام کارابائو و لیگ اروپا را از دست می دهد، زیرا او در حال بازگشت به سلامت کامل است.

یونایتد در بیانیه ای در وب سایت رسمی باشگاه گفت: “در حالی که تحقیقات ادامه دارد، ارزیابی های اولیه نشان می دهد که اریکسن احتمالا تا اواخر آوریل یا اوایل ماه می از میادین خواهد بود. غیبت این بازیکن 30 ساله باعث ناامیدی بزرگی برای مربی اریک تن هاخ و هواداران خواهد شد. با این حال، این امید وجود دارد که کریستین بتواند به موقع بازگردد و در مراحل پایانی کمپین ایفای نقش کند.»

کریستین اریکسن که بر ترس جدی سلامتی که در یورو 2020 متحمل شده بود غلبه کرده تا بار دیگر رقابت های نخبگان را به ارمغان بیاورد، در تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد به یونایتد پیوست و تا 31 سالگی دو گل و 9 پاس گل برای شیاطین سرخ به ثبت رساند.

گروه نرم افزاری ماهور

یونایتد بازی برگشت نیمه نهایی جام کارابائو با ناتینگهام فارست را در روز چهارشنبه برگزار می کند، در حالی که تیم تن هاخ قبل از پایان آوریل در چندین رقابت با تیم هایی مانند لیدز، بارسلونا، لیورپول، نیوکاسل و چلسی روبرو خواهد شد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا