آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کریستین پولیسیچ به ترکیب چلسی بازگشت

کریستین پولیسیچ بازگشت!

گراهام پاتر تایید کرده است که کریستین پولیسیچ برای بازی ضروری چلسی مقابل بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا در دسترس است.

با روحیه بالا پس از پیروزی آخر هفته مقابل لیدز یونایتد در لیگ برتر، چلسی تقویت دیگری را در قالب بازگشت از مصدومیت برای وینگر پولیشیچ قبل از بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرد.  گراهام پاتر، سرمربی تیم، یک به‌روزرسانی بزرگ درباره مصدومیت پولیشیچ و همچنین سایر ستاره‌های تیم اصلی ارائه کرد.

او در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی بزرگ گفت: “ریس [جیمز]، فردا درباره او تصمیم می گیریم.

کریستین پولیسیچ در ترکیب است، اما برای انگولو [کانته] خیلی زود است اما او ظاهر خوبی دارد.”

گروه نرم افزاری ماهور

آبی ها در چند ماه گذشته به دلیل مصدومیت تعدادی از بازیکنان کلیدی خود دچار مشکل شده بودند که همراه با هجوم چهره های جدید در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، هرج و مرج را برای پاتر به وجود آورد.

پولیسیچ قبل از مصدومیت بارها توسط پاتر مورد استفاده قرار گرفته بود و باعث تقویت قابل توجهی در حضور در برابر کارفرمایان سابقش می شود، زیرا از اواسط ژانویه به دلیل مشکل زانو خارج شده بودند. چلسی باید با شکست 1-0 در دورتموند شکست خود را جبران کند تا بتواند رقابت های اروپایی خود را در این فصل زنده نگه دارد.

به خاطر فصل  و شغل پاتر، چلسی باید راهی برای پشت سر گذاشتن دورتموند در استمفوردبریج روز سه‌شنبه بیابد، زیرا آنها در میانه جدول لیگ برتر ضعیف هستند و به نظر می‌رسند که از رقابت برای کسب رتبه چهار تیم برتر خارج شوند.

منبع:www.goal.com

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا