آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کلوپ : حذف کردن رئال غیر ممکن نیست

یورگن کلوپ ضمن تمجید از قدرت رئال مادرید گفت که شکست دادن این تیم و رفتن به دور بعد امکان‌پذیر است.

لیورپول پس از دو برد متوالی در لیگ برتر برابر اورتون و نیوکسل، با روحیه‌ای مضاعف به بازی برابر رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رسیده است. قرمزها در دیداری انتقامی فردا در آنفیلد به مصاف رئال خواهند رفت، درحالی‌که چند ماه پیش فینال رقابت‌ها را به این تیم باختند. لیورپول در سال‌های اخیر برابر رئال ناکام مانده است.

 

یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی گفت: «بازی فردا با فینال متفاوت است. رئال یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و باید بگویم که تا روز گذشته فینال فصل قبل را تماشا نکرده بودم. حالا بهتر می‌دانم چرا این کار را انجام ندادم (می‌خندد). در هر صورت محبور بودم آن بازی را تماشا کنم. ما خوب بازی کردیم و شانس‌های زیادی داشتیم، ولی اسیر تجربه بالای رئال شدیم. رئال حتی در بازی‌هایی که حریف موقعیت‌های بسیار بیشتری دارد هم بازنده نمی‌شود و ما باید از آنها یاد بگیریم.»

 

وضعیت مصدومیت داروین نونیز: «هنوز مشخص نیست. باید ببینیم امروز چطور تمرین خواهد کرد و فردا تصمیم خواهم گرفت.»

گروه نرم افزاری ماهور

در بهترین فرم و زمان برای رویارویی برابر رئال: «طبعا خوشحالم که فردا قرار است به مصاف رئال برویم، نه چند هفته قبل‌تر. برای صعود باید دو بازی بسیار خوب را انجام دهیم. لیگ قهرمانان برای ما مهم است و همه بی‌تاب بازی فردا هستیم. بازی بسیار ویژه‌ای خواهد شد. همه می‌دانیم که رئال برای صعود نیازی به ارائه یک نمایش برتر ندارد، ولی در مورد ما قضیه متفاوت است.»

روند خوب لیورپول در دو بازی اخیر: «حالا تیم‌تر از هفته‌های قبل شده‌ایم و بازیکنان هماهنگ‌تر شده‌اند. بازگشت مصدومان هم در این قضیه بی‌تاثیر نیست. پس از جام جهانی نیز در دو بازی برنده شدیم، ولی الان حس بهتری داریم.»

 

تاثیر مثبت آنفیلد روی روحیه بازیکنان: «فردا به هواداران نیاز داریم. آنها دیده‌اند که تیم در دو بازی اخیر چقدر پیشرفت کرده و انتظار دارم به خوبی از ما حمایت کنند. نیاز به نتیجه‌ای خوب در بازی رفت داریم و آنفیلد می‌تواند به ما کمک کند.»

 

کارلو آنچلوتی: «او آرام‌ترین و خونسردترین مربی‌ای است که در عمرم دیده‌ام. یک مربی و انسان بزرگ و بسیار باهوش که همواره تحسینش کرده‌ام و به دوستی با او افتخار می‌کنم. او یک تیم در کلاس جهانی در اختیار دارد و اخیرا بازیکنان جوان بسیار باکیفیتی را نیز به تیم اضافه کرده است.»

کار سخت برابر رئال: «بازی برابر رئال همیشه دشوار است، چون تیمی بسیار جنگنده و رقابت‌جو هستند. پیروزی مقابل رئال بسیار سخت است، اما نهایت تلاشمان را می‌کنیم برنده شده و صعود کنیم.»

 

توانایی لیورپول برای ایجاد وحشت در رئال: «فکر نمی‌کنم بتوان تیمی مثل رئال را به وحشت انداخت. در فینال بارها شانس گلزنی داشتیم ولی رئال تحت تاثیر قرار نگرفت و نترسید. ما به اندازه کافی ماجراجو نبودیم. تجزیه و تحلیل آن بازی در حال حاضر بسیار آسان است؛ ما کارهایی که نیاز بود را انجام دادیم اما این رئال مادرید است. همیشه باید برای رئال احترام قائل بود. آنها کاملاً در سطح جهانی هستند. تیمی که به خوبی سازمان‌دهی شده و به همین دلیل بازی برابر آنها بسیار دشوار است. اما این به آن معنا نیست که شکست دادنشان غیرممکن است.»

شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس: «هیچ‌چیز نمی‌تواند این رفتارها را توجیه کند. شعار می‌دهند که چه بشود؟ بازی او را خراب کنند؟ وینیسیوس بازیکنی در کلاس جهانی است و اطمینان دارم روزی اسطوره رئال خواهد شد. هرگز نباید بازیکنی مثل او را در موقعیت تک به تک قرار دارد، چون شما را تنبیه خواهد کرد.»

 

برنامه برای مهار وینیسیوس: «وینیسیوس را مهار کنیم، کریم بنزما و رودریگو از راه می‌رسند. این دو را بگیریم، لوکا مودریچ را دارند. رئال پر از بازیکنان بزرگ و درجه یک جهان است. برابر رئال باید تیمی دفاع کنیم و همین‌ کار را خواهیم کرد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا