آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کلوپ : متاسفانه نمی توانم کسب سهمیه لیگ قهرمانان را تضمین کنم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی با کریستال پالاس تاکید کرد که نمی تواند کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کند .

لیورپول که هفته گذشته با شکست 5-2 مقابل رئال مادرید نقره داغ شد، شنبه شب در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر به تساوی بدون گل مقابل کریستال پالاس رضایت داد. یورگن کلوپ در پایان این دیدار تاکید کرد که تیمش باید برای فصل بعد تقویت شود.

 

او در خصوص تساوی 0-0 در خانه کریستال پالاس گفت: “کلین شیت در این دیدار بسیار مهم بود و چیزی بود که ما می‌خواستیم. بازی خوبی انجام دادیم، شبیه بازی هایی که قبلا این جا انجام داده بودیم؛ با این تفاوت که برخلاف آن قبلی ها نتوانستیم گل بزنیم.”

سرمربی لیورپول در ادامه افزود: “هر چه بازی به دقایق پایانی خود نزدیک تر می‌شد، کریستال پالاس بیشتر بازی را در زمین خود بود و در دقایق پایانی کمی جلو کشید. ما در این دیدار سبک فوتبال خوبی ارائه دادیم و به نظرم هواداران هم بابت سبک بازی حریف از آنها شاکی بودند. در چنین بازی‌هایی نباید انتظار زدن 5 گل را داشته باشید، به ویژه زمانی که نتوانید اولی را خیلی زود به ثمر برسانید.”

کلوپ با اشاره به موقعیت‌های خوبی که شاگردانش از دست دادند تاکید کرد: “ما سه موقعیت بسیار خوب داشتیم که یکی از آنها به تیر دروازه برخورد کرد. ما در این دیدار اشتباهاتی داشتیم که ناگزیر هستند. اشتباهات همیشه رخ می‌دهند اما باید به روش درست به آنها واکنش نشان دهیم. بچه ها تا حد زیادی در این کار موفق بودند.”

گروه نرم افزاری ماهور

 

لیورپول در حال حاضر با 36 امتیاز در لیگ برتر هفتم است و کار بسیار سختی برای کسب سهمیه اروپای دارد. کلوپ در بخش دیگری از صحبت‌های خود پس از بازی با کریستال پالاس در پاسخ به سوالی در خصوص رتبه تیمش در انتهای فصل تاکید کرد: “کسب نکردن سهمیه چمپیونزلیگ به نفع ما نخواهد بود، این یک چیز کاملا مشخص است. متاسفانه نمی توانم با قطعیت کسب سهمیه را تضمین کنم پس فعلا بهتر است در این مورد خیلی صحبت نکنیم.”

او تاکید کرد: “ما با همه توان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنیم اما باید به یک نکته مهم دیگر هم توجه داشته باشیم. صرف نظر از کسب سهمیه، باید برای جذب بازیکنان جدید برنامه ریزی کنیم. در نقل و انتقالات تابستانی، فعالیت زیادی در بازار خواهیم داشت و این یک موضوع کاملا روشن است.”

 

سرمربی لیورپول با تاکید به اینکه باشگاه از نظر مالی شرایط خوبی دارد و باید این شرایط به بهبود کیفیت تیم در داخل زمین بیانجامد گفت: “من وظیفه دارم که نیازهای باشگاه را از نظر ورزشی بررسی و اعلام کنم. افراد دیگری هستند که وظیفه تامین نیازهای ما را دارند. ما طی 5 سال 3 بار فینالیست چمپیونزلیگ شدیم و پول قابل توجهی بابت آن کسب کردیم. باشگاه اوضاع مالی خوبی دارد ولی چند باشگاه با سرعت قابل توجه در حال پیشرفت هستند و این نکته را باید جدی بگیریم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا