آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کلوپ و تمجید ویژه از رئال علیه تیم خودش !

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که رئال مادرید تیم برتر میدان بود و با شایستگی پیروز شد.

لیورپول بعد از شکست ناباورانه 5-2 مقابل رئال مادرید در آنفیلد پای به مادرید گذاشت. این تیم به دنبال رقم زدن یک کامبک بزرگ بود اما حتی نتوانست یک بار هم دروازه حریف را باز کند و با شکست 1-0 زمین را ترک کرد تا شاگردان کارلو آنچلوتی برتری 6-2 را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ثبت کرده و صعود کنند.

 

یورگن کلوپ در پایان بازی با تاکید به اینکه حریف بهتر از آنها بازی کرد، گفت: “رئال مادرید بهتر از ما بازی کرد و تیم برتر میدان بود. به نظرم این تیم شایستگی پیروزی و صعود را داشت.”

او در رابطه با پروژه کامبک ناکام تیمش در سانتیاگو برنابئو افزود: “شکست 5-2 به هیچ عنوان نتیجه خوبی نیست. اگر می خواهید آن را جبران کنید باید یک اجرای ویژه داشته باشید و ما امشب نتوانستیم چنین اجرایی را داشته باشیم. به نظرم تیمی صعود کرد که استحقاقش را داشت. این تیم موقعیت های بهتری روی دروازه ما خلق کرد و آلیسون (بکر) نیز دو سیو فوق العاده داشت.”

سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش از چهار نیمه دو بازی رفت و برگشت فقط در یک نیمه عملکرد بهتری از تیم حریف داشت. او ادامه داد: “در بازی امشب مادرید تیم بهتری بود. به طور کلی در سه نیمه از چهار نیمه دو بازی، مادرید تیم بهتری بود و توانست صعود کند.”

گروه نرم افزاری ماهور

یورگن کلوپ با تاکید به این که تیمش با وجود نمایش ضعیف در بازی دیشب، کاملا آماده جبران شده بود گفت: “ما برای یک نمایش خاص خودمان را آماده کرده بودیم اما متاسفانه نتوانستیم آن را در زمین مسابقه پیاده کنیم. باید قبول کنیم که تیمی که استحقاقش را داشت برنده شد. مرحله حذفی این گونه است. این چیزی نیست که می خواستیم بلکه چیزی است که خودمان باعثش شدیم.”

 

او در رابطه با ناکامی تیمش در اجرای کاری که می توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد تاکید کرد” در چنین بازی های حساسی، این لحظه ها هستند که تعیین کننده می شوند. مثلا اگر ما در نیمه اول گل می زدیم، جرقه کامبک زده می شد اما این فقط یک فرضیه خام است چرا که رئال در سه نیمه از دو بازی رفت و برگشت تیم برتر زمین بود.

یورگن کلوپ با تاکید به این که تیمش با وجود نمایش ضعیف در بازی امشب، کاملا آماده جبران شده بود گفت: “ما برای یک نمایش خاص خودمان را آماده کرده بودیم اما متاسفانه نتوانستیم آن را در زمین مسابقه پیاده کنیم. باید قبول کنیم که تیمی که استحقاقش را داشت برنده شد. مرحله حذفی این گونه است. این چیزی نیست که می خواستیم بلکه چیزی است که خودمان باعثش شدیم.”

سرمربی لیورپول با اشاره نمایش ضعیف تیمش در مقایسه با رئال گفت: “اگر در خانه مساوی کرده و مثل امشب بازی می کردیم احتملا بازهم حذف می شدیم. نمی توانیم این جا بیاییم و امیدوار باشیم همین طور بدون تلاش به چیز خاصی دست پیدا کنیم. برای یک اجرای ویژه آماده بودیم اما این اتفاق رخ نداد.”

 

کلوپ با ناامیدی و این جمله تلخ صحبت های خود را به پایان رساند: “هیچ کسی فکر نمی کرد که “امکان ندارد لیورپول حذف شود” و این احتمالا بهترین نشانه این است که تیم بهتر صعود کرد و مرحله حذفی همین است.”

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا