آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کلوپ اصرار دارد که او هنوز هم مرد مناسب لیورپول است!

کلوپ اصرار دارد که او هنوز هم مرد مناسب لیورپول است زیرا فصل کابوس‌ها در وولوز به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

یورگن کلوپ مطمئن است که می تواند وضعیت لیورپول را تغییر دهد، علیرغم اینکه کمپین افتضاح قرمزها در وولوز به پایین ترین سطح خود رسیده است.

قرمزها روز شنبه در مولینوکس با نتیجه 3-0 شکست خوردند، هفتمین شکست آنها در لیگ در یک دوره کابوس‌وار. آن‌ها در 12 دقیقه دو شکست خوردند، با یک گل به خودی جوئل ماتیپ و سپس اولین ضربه کریگ داوسون، قبل از اینکه روبن نئوس، کاپیتان ولوز، بازی را در نیمه دوم به پایان رساند.

کلوپ مجبور شد به آواز هواداران میزبان گوش دهد که می خوانند “صبح اخراج می شوی” در حالی که آخرین مراحل بازی شنبه انجام می شد و در حالی که هیچ شانسی برای این اتفاق وجود نداشت، در کنفرانس مطبوعاتی بازی از او سوال شد که  آیا او هنوز به توانایی خود برای تغییر اوضاع در آنفیلد اعتماد دارد یا خیر. او پاسخ داد: “آره، بله. کاملا”، او همچنین گفت که از ارائه بهانه برای عملکرد ضعیف تیمش خسته شده است.

“چطور می توانم نگران نباشم؟” او گفت. “من نمی توانم اینجا بنشینم و بگویم همه چیز خوب است و ما خوب کار کردیم. اینطور نیست. از من پرسیده شد که آیا این به خاطر فصل گذشته است که 63 بازی انجام دادم. بله، البته واضح است که در قسمت اول بازی تاثیر گذاشته است. اما تا کی می خواهیم از آن رنج ببریم، الان فوریه است، ما یک هفته کامل برای آماده سازی وقت داشتیم، هشت یا نه روز دیگر فرصت داریم تا فصل بعدی را آماده کنیم، آمادگی جسمانی داریم، تعدادی مصدومیت داریم بله اما امروز 12 دقیقه اول مجاز نیست و به هر حال این کار را انجام دادیم.”
لیورپول در این فصل نسبت به فصل گذشته گل های بیشتری در لیگ دریافت کرده است و در مقایسه با مجموع دو دوره قبلی، بازی های خارج از خانه بیشتری را باخته است. آنها 13 امتیاز از رتبه های لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند و به طور قابل توجهی به انتهای لیگ نزدیک تر از صدرنشینی هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

لیورپول بیش از هر تیمی در این فصل در پنج دقیقه ابتدایی مسابقات لیگ برتر گل دریافت کرده است (پنج گل)، در حالی که گل به خودی جوئل ماتیپ اولین باری بود که ولوز در پنج دقیقه ابتدایی یک بازی لیگ این فصل گلزنی می کرد.

قرمزها در بازی بعدی لیگ برتر در 13 فوریه، زمانی که در دربی مرسی ساید در آنفیلد میزبان اورتون خواهند بود، حضور دارند.
منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا