آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گابریل ژسوس به آرسنال بازگشت

گابریل ژسوس به آرسنال بازگشت تا بهبودی خود را پس از عمل جراحی بر روی زانو در دسامبر افزایش دهد.

ژسوس قبل از مصدومیت پنج گل برای آرسنال به ثمر رساند.اکنون می تواند تمرینات سبک با توپ انجام دهد و آرسنال امیدوار است که او بتواند قبل از پایان ماه مارس بازگردد.

این مهاجم برزیلی از قبل از جام جهانی به دلیل مصدومیتی که در زمان حضور در تیم ملی کشورش در قطر متحمل شد، برای توپچی ها بازی نکرد.

او قبل از کریسمس در لندن تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان به آرامی مسیر خود را به تناسب اندام بازمی‌گرداند، و اکنون بدون نیاز به عصا یا زانوبند راه می‌رود.

عیسی ماه گذشته مدتی را در انگلیس گذراند و با تیم پزشکی آرسنال کار کرد و در 22 ژانویه در ورزشگاه امارات حضور داشت تا توپچی ها را با نتیجه 3-2 منچستریونایتد را تماشا کند.

گروه نرم افزاری ماهور

او سپس برای ادامه توانبخشی خود به خارج از کشور پرواز کرد، اما اکنون به لندن بازگشته تا گامی بزرگ در مسیر بهبودی خود بردارد.

اولین روز بازگشت عیسی در مرکز تمرینی آرسنال در لندن، روز سه شنبه بود، با این بازیکن 25 ساله که اکنون یک برنامه تناسب اندام به دقت طراحی شده را در کنار تیم پزشکی باشگاه با هدف بازگشت به میادین در مرحله بعدی دنبال می کند.

او اکنون می‌تواند در زمین تمرین با توپ سبک انجام دهد، اگرچه تمرکز اصلی ریکاوری او در حال حاضر روی تقویت زانوی خود است. آرسنال تمایلی به تعیین چارچوب زمانی دقیق برای بازگشت عیسی نداشته است، اما او همیشه امیدوار بوده که به موقع به زمین بازگردد تا همچنان نقش مهمی در مراحل پایانی فصل داشته باشد.

توپچی ها روز شنبه میزبان برنتفورد هستند و به دنبال شکست مقابل اورتون هستند تا به مسیر خود در لیگ برتر بازگردند.
منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا