آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالتیه : امباپه بهترین مهاجم جهان است

کریستوف گالتیه با ستایش کیلیان امباپه او را بهترین مهاجم جهان نامید.

پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی 4-2 مقابل نانت و تحکیم صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ یک فرانسه به استقبال بازی حساس روز چهارشنبه مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفت. کریستوف گالتیه بعد از بازی دیشب تاکید کرد که شاگردانش برای جبران شکست بازی رفت مقابل بایرن حتی حق ندارند یک دقیقه آرامش داشته باشند.

 

سرمربی پی‌اس‌جی در مورد برد خانگی دیشب شاگردانش گفت: “شروع بسیار خوبی داشتیم و این روند را تا دقیقه 27 ادامه دادیم. اما بعد از دو گل نخست و طی 15 دقیقه پایانی نیمه اول غفلت کردیم و بازی 2-2 شد. در نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کردیم و توانستیم بر حریف مسلط شده و دوباره به برتری برسیم.”

 

او ادامه داد: “بازی را خوب کنترل کردیم و همان‌طور که دیدید شروع قدرتمندانه‌ای داشتیم. بدیهی بود که بعد از دو گل اول، تیم حریف فشار زیادی به ما وارد کند. اما دیدید درست در لحظاتی که تصور می‌شد کارمان تمام شده به بازی برگشتیم و به پیروزی رسیدیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی پاریس در مورد مصدومان تیمش در آستانه بازی روز چهارشنبه با بایرن در شرایطی که نیمار قطعا نخواهد بود تاکید کرد: “ما هنوز مصدومانی داریم که با مشکلات جزئی دست و پنجه نرم می‌کنند. نوردی موکیله به خاطر ضربه‌ای که به تاندون آشیلش وارد شد بیرون آمد، مارکینیوش را داریم که با مشکلی در دنده‌هایش مواجه است و به این خاطر تعویض شد. این‌ها مشکلاتی هستند که داریم، اما تلاش می‌کنیم تا با تجدید قوا و یک انرژی بالا مقابل بایرن مونیخ به میدان برویم.”

 

گالتیه به شاگردانش هشدار داد که حق مرتکب شدن اشتباهات بازی امروز مقابل بایرن را ندارند و افزود: “من از این بابت کمی نگران هستم. دو اشتباه بد در این بازی داشتیم ولی روز چهارشنبه حق یک لحظه اشتباه و آسان گرفتن کار را نداریم. ما باید با همه وجود خود در زمین حاضر شویم. در چنین میدان بزرگی حق اشتباه نداریم چرا که می‌خواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم.”

 

امباپه با گلزنی مقابل نانت به بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن (201 گل) تبدیل شد. گالتیه با ستایش این بازیکن تاکید کرد: “او بهترین مهاجم جهان است. امباپه در حال نوشتن یک صفحه مهم در تاریخ پاری‌سن‌ژرمن، فوتبال فرانسه و حتی دنیا است چرا که از نظر من او بزرگ‌ترین مهاجم حال حاضر دنیاست و خیلی خوشحالیم که این بازیکن را در پاریس داریم و می‌توانیم روی توانایی‌هایش برای موفقیت‌های بزرگ حساب باز کنیم.”

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا