آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالتیه : حضور کامپوس در کنار زمین دخالت نبود!

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی 4-3 مقابل لیل درباره جنجال حضور مدیر ورزشی باشگاه در محوطه فنی کنار زمین صحبت کرد و گفت این حضور را دخالت در کار خود نمی‌داند.

پاری‌سن‌ژرمن که با نتایج ضعیف خود در روزهای گذشته و به خصوص شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان با انتقادهای زیادی مواجه شده بود امشب در خانه خود میزبان لیل بود و به لطف گل‌های دیرهنگام کیلیان امباپه و کاشته فوق العاده لیونل مسی موفق شد این بازی دراماتیک را با پیروزی 4-3 پشت سر بگذارد.

 

بازی امشب پی‌اس‌جی تحت‌الشعاع یک اتفاق جنجالی قرار گرفت. در نیمه دوم که پاریسی‌ها 3-2 از حریف عقب افتاده بودند لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرد و به کنار زمین آمد و در نقش یک مربی به بازیکنان تیم دستوراتی داد.

 

گالتیه اما در کنفرانس خبری بعد از مسابقه سعی کرد فضا را آرام کند و گفت حضور کامپوس در محوطه فنی کنار زمین را دخالت در کار خود نمی‌داند.

گروه نرم افزاری ماهور

از حضور کامپوس کنار زمین ناراحت نشدم. او دخالتی نکرد

حضور کامپوس در کنار زمین اصلا دخالت نبود. این کار او برای من اصلا آزاردهنده نبود چرا که او در تکنیک و تاکتیک تیم هیچ دخالتی نداشت. مسئله فقط شور و هیجان بود. شور و هیجان. همین و بس.

 

گالتیه وقتی تیم عقب افتاده بود نگران اخراج بود؟

وقتی 3-2 عقب افتاده بودیم به آینده‌ام فکر می‌کردم؟ ببینید، مربی پی‌اس‌جی هر که باشد، وقتی چهار بازی پیاپی نتیجه نگرفته باشد بدون شک با دردسر مواجه است. چیزی که می‌توانم بگویم این است که مدیریت ورزشی و مدیران باشگاه از من حمایت می‌کنند.

 

گل مسی ما را نجات داد

بازی امروز خیلی مهم بود و حتما باید پیروز می‌شدیم. گل مسی ما را نجات داد ولی این بازی خیلی دراماتیک بود و حرف‌های زیادی داشت.

 

مصدومیت نیمار

نیمار از ناحیه ساق پا دچار کشیدگی شده است. ما الان نمی‌دانیم وضعیت چقدر جدی است. او همین حالا در حال معاینه است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا