آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گواردیولا : ویرا تیمی ساخته که نباید دست‌کم گرفت

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش با کریستال پالاس به ستایش پاتریک ویرا، سرمربی این تیم، پرداخت و گفت پالاس را به هیچ وجه نباید دست‌کم گرفت.

منچسترسیتی ، تیم دوم جدول لیگ برتر انگلیس، فردا در هفته بیست و هفتم این لیگ در خانه کریستال پالاس به مصاف این تیم می‌رود.

 

منچسترسیتی که هفته گذشته نیوکسل را 2-0 شکست داد در روزهای میانی هفته بر خلاف بسیاری از هفته‌های گذشته به میدان نرفت و شاگردان پپ گواردیولا فرصتی عالی به دست آوردند که برای دیدار فردا مقابل کریستال پالاس آماده شوند.

 

با توجه به اینکه بازی این هفته آرسنال صدرنشین روز یکشنبه در مقابل فولام خواهد بود شاگردان پپ این فرصت را دارند که با پیروزی در بازی فردا اختلافشان با توپچی‌ها را موقتا به دو امتیاز کاهش دهند و آرسنال را بیشتر تحت فشار بگذارند.

گروه نرم افزاری ماهور

با اینکه پالاس شرایط خوبی ندارد و از شروع سال میلادی 2023 حتی قادر به کسب یک پیروزی نبوده است، ولی این تیم معمولا حریفی دشوار برای سیتی بوده است.

 

پپ گواردیولا در مصاحبه مطبوعاتی پیش از این مسابقه به اهمیت پیروزی در مقابل پالاس در جدال تیمش در کورس قهرمانی اشاره کرد.

کیفیت پاتریک ویرا و تیمش کریستال پالاس

من تا حالا در یک رختکن با ویرا نبوده‌ام، ولی تجربه‌ او به عنوان یک فوتبالیست بی‌نظیر است. او به عنوان مربی هم در تیم ملی فرانسه سابقه دارد و در پالاس کار بزرگی انجام داده. در لیگ برتر هر مسابقه دشوار است. این در حالی است که کریستال پالاس مدتی است برای رسیدن به نتایج خوب مشکل دارد ولی به هیچ وجه نباید دست‌کم گرفته شود.

 

فیل فودن مصدوم است؟

فودن با اینکه بعد از بازی با نیوکسل از ناحیه پا آسیب دیده، ولی می‌تواند با ما به خانه پالاس بیاید. به نظرم می‌آید که شرایطش خوب است.

 

شرایط کایل واکر و تحقیقات پلیس از او

این یک مسئله شخصی است. ما در داخل باشگاه موضوع را با کایل حل می‌کنیم. ما اینجا نمی‌توانیم درباره مسائل شخصی دیگران صحبت کنیم.

 

فوتبالیست‌ها باید بیرون از زمین فوتبال هم مراقب رفتارشان باشند؟

بله، صددرصد. شرایط نسبت به سال‌های گذشته کاملا فرق کرده. آنها این را می‌دانند. به محض اینکه در خانه را باز کرده و بیرون می‌آیند باید این را بفهمند که هر لحظه از آنها فیلم گرفته می‌شود.

 

نگرانی از ترافیک لندن پیش از بازی با کریستال پالاس؟

در روز بازی با تاتنهام به خاطر ترافیک لندن ساعت‌ها معطل شدیم ولی علت شکستمان این نبود. آن روز به دلایل مختلف و به خصوص تاخیر در حرکت قطارها ما خیلی معطل شدیم. ولی ما امشب با یک پرواز شبانه به لندن می‌رویم و امیدوارم فرود امنی داشته باشیم و یکراست به هتل برویم.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا