آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

۳۲ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند ؛ انصاری فرد ، خط خورده بزرگ فهرست قلعه نویی

فدراسیون فوتبال دقایقی پیش فهرست بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی را معرفی کرد.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال 32 بازیکن در فهرست تیم ملی برای حضور در اولین اردوی امیر قلعه‌نویی دعوت شده‌اند تا این اردو با تعداد بیشتر بازیکنان آغاز شود و قلعه‌نویی نفرات منتخب خود را معرفی کند.

او در این لیست چهار دروازه‌بان را در فهرست قرار داده و همچنین 5 مدافع مرکزی، 5 مدافع کناری، 6 هافبک دفاعی، 9 هافبک وسط و وینگر و 3 مهاجم در این لیست قرار دارد که البته این فهرست بیشتر شامل بازیکنانی است که توسط اسکوچیچ و کی‌روش به اردو فراخوانده می‌شدند.

 

تیم ملی قرار است با این نفرات روز پنجم و هشتم فروردین رودرروی روسیه و کنیا قرار بگیرد تا برای اولین بار در یک دهه اخیر کار خود را با سرمربی ایرانی آغاز کند.

لیست امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی به شرح زیر است:

 

گروه نرم افزاری ماهور

دروازه‌بانان:

 

علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)، پیام نیازمند (سپاهان)، سید حسین حسینی (استقلال)، حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک)

 

مدافعان مرکزی:

 

شجاع خلیل‌زاده (الاهلی قطر)، حسین کنعانی‌زادگان (الاهلی قطر)، آرمین سهرابیان (گل گهر سیرجان)، محمد امین حزیاوی (فولاد خوزستان)، عارف آقاسی (فولاد خوزستان)

 

مدافعان کناری:

 

احسان حاج صفی (آ ا ک یونان)، میلاد زکی‌پور (سپاهان)، وحید امیری (پرسپولیس)، صادق محرمی (دینامو زاگرب کرواسی)، رامین رضاییان (سپاهان)

 

هافبک دفاعی:

 

روزبه چشمی (استقلال)، سعید عزت‌اللهی (وایله دانمارک)، رضا اسدی (تراکتور تبریز)، محمد کریمی (سپاهان)، میلاد سرلک (پرسپولیس)، امید نورافکن (سپاهان)

 

وینگر، هافبک مرکزی و هجومی:

 

امیرحسین حسین‌زاده (شارلروا بلژیک)، سید مهدی حسینی (مس رفسنجان)، احمد نوراللهی (شباب الاهلی امارات)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، محمد محبی (استقلال)، علیرضا جهانبخش (فاینورد هلند)، علی قلی‌زاده (کاسیم پاشا ترکیه)، محمد حسین اسلامی (ذوب آهن)، رضا شکاری (گل گهر سیرجان)

 

مهاجمان:

 

مهدی طارمی (پورتو پرتغال)، سردار آزمون (بایرلورکوزن آلمان) شهریار مغانلو (سپاهان)

* مجید حسینی، سامان فلاح و محمد عمری نیز در لیست حضور داشتند که به دلیل گزارش پزشکی از شرایط جسمانی این بازیکنان و نیاز به تمرکز به درمان کامل، از لیست خارج شدند ولی در ماتریس بازیکنان تیم ملی حضور دارند.

 

* همچنین سامان قدوس نیز در لیست حضور داشت که بعد از تماس تلفنی و درخواست جهت حضور در تمرینات تیم باشگاه مربوطه‌اش به دلیل شرایط خاص او، در این اردو حضور نخواهد داشت.

 

* در این لیست 11 بازیکن لژیونر حضور دارند و 21 بازیکن از لیگ برتر خلیج فارس به اردو دعوت شده‌اند.

 

* شاید همه منتظر بودند تعداد بازیکنان ملی‌پوش گل‌گهر را ببیند. قلعه‌نویی تنها دو نفر را دعوت کرده است: سهرابیان و شکاری.

 

* شاید مهم‌ترین خط خورده تیم ملی، کریم انصاری‌فرد کاپیتان تیم ملی باشد که از سال 2011 اغلب پای ثابت اردوهای تیم ملی بود.

 

* احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش و وحید امیری سه بازیکنی هستند که بیشترین سابقه در تیم ملی را دارند و کاپیتان تیم قلعه‌نویی خواهند بود.

 

* سپاهان با شش نماینده، بیشترین سهم را از اردوی تیم ملی خواهند داشت.

 

* پرسپولیس 4 بازیکن در این لیست دارد که البته در صورت عبور عمری از مصدومیت، این تعداد به 5 می‌رسید. همچنین مرتضی پور علی گنجی نیز در این لیست حضور ندارد .

 

* غایب بزرگ دیگر این اردو، مهدی قایدی است که غیبت او استقلال را دارای سه نماینده در تیم ملی کرده است.

 

* حضور محمدحسین اسلامی بازیکن جوان تیم ذوب‌آهن، از نکات جالب اولین لیست امیر قلعه‌نویی است.

 

* امیر عابدزاده دیگر بازیکنی است که باوجود حضور در فوتبال اروپا، به لیست تیم ملی راه پیدا نکرده است.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا