آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلبا: در نقشی دیگر حامی بارسلونا خواهم بود

جوردی آلبا در آخرین بازی خود برای بارسلونا در نوکمپ برای دقایقی با هواداران صحبت کرد.

بارسلونا در آخرین دیدار خانگی بارسلونا در این فصل از لالیگا با پیروزی 3-0 مقابل مایورکا همراه بود. در پایان این دیدار مراسمی ویژه برای تجلیل از جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، دو کاپیتان پرسابقه آبی اناری‌ها برگزار شد که امسال آخرین سال حضورشان در نوکمپ بود.

 

هر دو بازیکن در این مراسم دقایقی با هواداران صحبت کردند. صحبت‌های جوردی آلبا را در ادامه بخوانید:

انتظار چنین جوی را نداشتم

گروه نرم افزاری ماهور

امروز انتظار این همه ابراز عشق و احساسات را نداشتم. این یکی از بهترین روزهای زندگی من بود. ابتدا می‌خواهم از همه هواداران به خاطر لطفی که به من داشتند تشکر کنم.

بازی کنار بوسکتس برایم افتخار بود

می‌خواهم در مورد یک شخص مهم و محبوب به نام بوسکتس صحبت کنم. بازی در کنار او افتخار بزرگی بود. برای سرخیو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

از کمک به هم‌تیمی‌هایم لذت می‌برم

امروز همچنین باید بسیاری از افراد را به یاد بیاورم که نقش بسیار مهمی در دوران حرفه‌ای من ایفا کردند و افتخار بزرگی بود که در زمین بازی با آنها بودم. با تشکر از هم‌تیمی‌هایم، امسال شاید زیاد بازی نکردم، اما مهم‌ترین چیز این است که همیشه سعی کردم به تیم کمک کنم چون من از کمک به هم‌تیمی‌هایم احساس لذت می‌برم.

 

ادای احترام به تیتو

می‌خواهم به تیتو ویلانووا ادای احترام کنم که در سال 2012 با من قرارداد امضا کرد… ما همیشه او را به یاد خواهیم داشت. حالا در نقشی دیگر تیم را حمایت خواهم کرد. همیشه افتخار می‌کنم که بازیکن بارسلونا هستم. زنده باد بارسا! زنده باد کاتالونیا!

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا