آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اختلاف قیمت فاحش برای تماشای لیگ قهرمانان در سن‌سیرو؛ یک صندلی، به ارزش ۲ نفر!

تفاوت قیمت‌های اعلامی از جانب باشگاه‌های میلانی، خبرساز شد.

صعود میلان به جمع ۸ تیم برتر فوتبال اروپا برای نخستین بار پس از ۱۲ سال، این تجربه را به نسل جوان‌تر طرفدار این تیم داد تا سرانجام پس از سال‌ها انتظار، دیدار تیم محبوبشان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک ببینند.

مواجهه با قرعه ناپولی، این دیدار را حساس‌تر هم کرد تا باشگاه هم که روز پنجشنبه رسماً اعلام کرد استادیوم جدیدش را خارج از منطقه سن‌سیرو و بدون همکاری با رقیب همشهری خواهد ساخت، حساب ویژه‌ای از این بابت روی درآمدزایی از محل فروش بلیت باز کند.

از طرف مقابل اما اینتر با قرعه بنفیکا مواجه شد و شاگردان سیمونه اینزاگی برای انجام یک دیدار این مرحله باید از کشور خارج شوند. در همین راستا، قیمت بلیت‌ها توسط ۲ باشگاه اعلام شد و تفاوت فاحش قیمت تماشای دیدار دومین تیم پرافتخار اروپا مقابل تیم جذاب و چشم‌نواز اسپالتی با تماشای بازی نراتزوری مقابل تیم شگفتی‌ساز اما نه چندان کم‌افتخار فوتبال پرتغال، اختلاف نظرهایی را در جمع هواداران فوتبال ایتالیا به وجود آورده است. اختلاف قیمت چشمگیر برای بازی تیم‌های یک شهر، از چارچوب یک رقابت، در یک مرحله، در یک استادیوم و حتی یک صندلی مشخص!

در جایگاه Tribune d’onore استادیوم سن‌سیرو، قیمت یک صندلی برای تماشای بازی میلان حدود صد یورو گران‌قیمت‌تر از قیمت همان صندلی برای تماشای بازی اینتر است. در یکی از ردیف‌های مرکزی جایگاه، میلان صندلی را به قیمت ۳۸۹ تا ۴۰۹ یورو به فروش می‌رساند و همین صندلی برای تماشای بازی اینتر، تنها ۲۸۵ یورو قیمت دارد.

از طرفی، ارزان‌قیمت‌ترین بلیت برای تماشای بازی میلان و ناپولی روی یکی از دورترین و بد زاویه‌ترین صندلی‌های استادیوم، ۵۹ یورو ارزش دارد و قیمت همان صندلی برای تماشای بازی اینتر، ۱۵ یورو ارزان‌تر و به ارزش ۴۵ یورو خواهد بود.

گروه نرم افزاری ماهور

هرچند در این رابطه، نه افتخارات ۲ تیم با یکدیگر قابل مقایسه است و نه احتمالاً کیفیت دیدارهایی که تماشاگران در ماه آوریل از لیگ قهرمانان اروپا تماشا خواهند کرد. بازی اینتر و بنفیکا در برهه فعلی، فاصله زیادی با بازی میلان و ناپولی خواهد داشت. ناپولی جذاب‌ترین تیم این فصل فوتبال ایتالیا و حتی یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های اروپاست و میلان با در اختیار داشتن ۷ جام قهرمانی در این رقابت‌ها، لقب مدافع عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا