آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

انتخاب جذاب قلعه‌نویی برای دستیاری در تیم ملی

امیر قلعه نویی انتخاب جذابی برای دستیار خود در تیم ملی به عنوان جانشین رحمان رضایی داشت ؛ آندرانیک تیموریان ، هافبک جنگنده و سابق استقلال و تیم ملی ایران .

امیر قلعه‌نویی بعد از آنکه با مدیران فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران به توافق رسید، کادرفنی خود را با حضور سعید الهویی، رحمان رضایی، علی‌اصغر قربانعلی‌پور، آلین دینکا و علی کمانگری معرفی کرد. در نخستین روز از تمرینات تیم ملی، هر 5 دستیار قلعه‌نویی در محل کمپ تیم‌های ملی حضور پیدا کردند و از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد که قرار است بعد از فیفادی ماه مارچ، یک مربی خارجی و یک مربی داخلی دیگر به کادرفنی تیم ملی اضافه شود.

 

رحمان رضایی با وجود حضور در اولین جلسه تمرینی، با انتشار توییتی از سوی معاون وزیر ورزش‌وجوانان مورد حمله قرار گرفت و به سرعت بعد از این واکنش توییتری وحید یامین‌پور به حضور رضایی در کادرفنی تیم ملی، مدیران فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی برای تغییر دستیارش وارد مذاکره شدند و رضایی دیگر در تمرینات تیم ملی حضور پیدا نکرد تا مشخص شود که دوره حضور او در کسوت مربی در تیم ملی خیلی زود و بعد از تنها یک جلسه تمرین به پایان رسیده است.

 

امیر قلعه‌نویی در روزهای گذشته در تلاش بود تا با معرفی گزینه‌ای جدید، کادرفنی تیمش را در آستانه 2 بازی دوستانه مقابل تیم‌های ملی روسیه و کنیا تکمیل کند و اسامی مختلفی در فضای مجازی درباره جانشین رحمان رضایی در کادرفنی تیم ملی به گوش می‌رسید. رضا عنایتی جدی‌ترین گزینه مطرح شده برای حضور در کادرفنی تیم ملی بود اما این مربی جوان نپذیرفته که در شرایط کنونی به کادرفنی تیم ملی اضافه شود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

اولین تجربه مربیگری «تیموریان» در تیم ملی

آندرانیک تیموریان که به تازگی وارد چهلمین سال زندگی‌اش شده، حدود 7 سال است که از عرصه ملی خداحافظی کرده و در 5 سال گذشته هم در تیم باشگاهی به مدیران نرفته است. تیموریان در شرایطی دور از میادین بود که خداحافظی‌اش از فوتبال را هم رسمی کرد و به سراغ در فوتبال پایه رفت و آکادمی را برای خود تاسیس کرد.

 

تیموریان حالا بعد از گذراندن یک دوره کوتاه در آکادمی خودش، به عنوان اولین تجربه رسمی مربیگری از سوی امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی دعوت به کار شده تا بعد از چهره‌هایی مثل جواد نکونام، علیرضا منصوریان، وحید هاشمیان، کریم باقری و البته رحمان رضایی که حضور یک روزه ای در تمرینات تیم ملی به عنوان مربی داشت  ، نوبت به مربیگری آندرانیک تیموریان در تیم ملی برسد.

 

هافبک دفاعی سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از چراغ سبز مدیران فدراسیون فوتبال، امروز به محل کمپ تیم‌های ملی رفت و پیش از شروع تمرین امروز از سوی امیر قلعه‌نویی به بازیکنان معرفی شد و کار خود را به عنوان یکی از مربیان تیم ملی آغاز کرد. گفتنی است که تیموریان با انجام 101 بازی ملی یکی از بازیکنان با سابقه فوتبال ایران است.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا