آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

برنامه پیش فصل تیم‌های لیگ برتر انگلیس؛ از شرق تا غرب

برنامه‌ی تیم‌های لیگ برتر انگلیس برای پیش فصل اعلام شد.

در دوران کرونا تمام تیم‌های اروپایی برنامه‌های پیش فصل سختی را پشت سر می‌گذاشتند و نمی‌توانستند به راحتی در مقاصد مد نظرشان حضور پیدا کنند.

 

همین موضوع باعث می‌شد تا به شکل مورد نظرشان نتوانند بازیکنان را برای فصل بعد آماده کنند اما در این فصل و پایان کرونا به صورت کامل، دست تمام تیم‌ها برای حضور در هر شرایطی که می‌خواهند، باز است و می‌بینیم در این فصل تیم‌های انگلیسی از غرب تا شرق کره‌ زمین را برای تور‌های پیش فصل در نظر گرفته‌اند. در ادامه‌ این مطلب به برنامه‌های تیم‌های مختلف لیگ برتری می‌پردازیم.

 

قهرمان در ژاپن آماده می‌شود

منچسترسیتی قهرمان این فصل لیگ برتر که به زیبایی در چند هفته‌ آخر لیگ، کار آرسنال را تمام کرد، پیش فصل را در ژاپن پشت سر می‌گذارد و 3 بازی به ترتیب در تاریخ 23، 26 و 30 جولای مقابل یوکوهاما اف مارینوس، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید، بازی برگزار می‌کند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

نایب قهرمان در غرب

آرسنال در پیش فصل مانند سیتی 3 بازی را برای تور خود آماده کرده است و در 14، 22 و 26 جولای در آمریکا مقابل ستارگان لیگ ام‌ال‌اس، منچستریونایتد و بارسلونا صف آرایی می‌کند.

 

منچستریونایتد شلوغ‌ترین در میان تیم‌ها

شیاطین‌سرخ بر خلاف باقی تیم‌ها 6 بازی را تاکنون برای تور پیش فصل در نظر گرقته‌اند‌ آنها بعد از دور کوتاهی در اروپا به آمریکا می‌روند. در بازی اول در تاریخ 12 جولای در نروژ به مصاف لیدز رفته و سپس در اسکاتلند در 19 جولای مقابل لیون حاضر می‌شوند و سپس به آمریکا رفته و به ترتیب در 22، 25، 26 و 30 جولای مقابل آرسنال، رکسهام، رئال مادرید و دورتموند بازی می‌کنند.

 

مقابل لیگ برتری‌ها برای لیگ قهرمانان؟

نیوکاسل که بعد از سال‌ها دوباره توانست جواز حضور در رقابت‌های اروپایی را کسب کند، رقیبی اروپایی بزرگی برای خود انتخاب نکرده و شروع ماجراجویی پیش فصل خود را از همسایه‌ی شمالی یعنی اسکاتلند آغاز می‌کند و بعد از آن به آمریکا سفر می‌کند. آنها در اولین بازی در 18 جولای مقابل گلاسکو در اسکاتلند حاضر می‌شوند و بعد از حضور در آمریکا به ترتیب در تاریخ 23، 26 و 28 جولای مقابل استون ویلا، چلسی و برایتون برای لیگ قهرمانان آماده می‌شود.

 

لیورپول در خانه به فکر ایده‌ای نو برای فصل بعد

تیم قرمز بندر لیورپول زیر نظر کلوپ در فکر ایجاد ساختاری منسجم و بعد از آن حرکت به سمت دیگر نقاط جهان است. آنها از اول جولای تا حدود یک ماه بازی‌های در زمین تمرینی و جلسات بدنسازی و کار کردن بر روی بازیکنان را ادامه می‌دهند و سپس 2 بازی در سنگاپور مقابل لسترسیتی و بایرن مونیخ به ترتیب در تاریخ 30 جولای و 2 آگوست برگزار خواهند کرد.

تاتنهام، مارکوپولوی تیم‌ها

اسپرز برخلاف رفتار عجیبش که هنوز سرمربی فصل بعد را انتخاب نکرده، برای پیش فصل به هیچ کشوری نه نگفته و برای 3 بازی به 3 کشور جا به جا می‌شود. آنها بازی اول خود را در 18 جولای در استرالیا مقابل وستهام انجام می‌دهند. سپس در 23 جولای در تایلند به مصاف لستر رفته و بعد از آن در کشور سنگاپور در تاریخ 26 جولای مقابل رم صف آرایی می‌کنند.

 

پوچتینو در آمریکا به فکر ساخت و ساز تیم چند پاره!

چلسی فصل جدید را در آمریکا پشت سر می‌گذارد و بعد از یونایتد شلوغ‌ترین برنامه‌ی رسمی پیش فصل را دارد. پوچتینو احتمالا پیش از این و در جریان مذاکراتش این برنامه‌ نسبتا فشرده را برای آمادگی هرچه بیشتر تیمش در فصل آینده به مدیران داده است. آنها 5 بازی را در آمریکا پشت سر خواهند گذاشت و در تاریخ 19، 22، 26 و 30 جولای و همچنین در 2 آگوست به ترتیب مقابل رکسهام، برایتون، نیوکاسل، فولام و دورتموند ظاهر خواهند شد.

 

در میان باقی تیم‌های لیگ برتر 4 تیم بورنموث، برنلی، اورتون و لوتون برنامه‌ از پیش تعیین شده‌ای برای پیش فصل ندارند و برنامه‌ بقیه تیم‌ها را در پایین مشاهده می‌کنید.

 

استون ویلا

23 جولای مقابل نیوکاسل

26 جولای مقابل فولام

30 جولای مقابل برنتفورد

 

برنتفورد

23 جولای مقابل فولام

26 جولای مقابل برایتون

30 جولای مقابل استون ویلا

 

برایتون

22 جولای مقابل چلسی

26 جولای مقابل برنتفورد

28 جولای مقابل نیوکاسل

کریستال پالاس

26 جولای مقابل میلوناریوس

30 جولای مقابل سویا

فولام

23 جولای مقابل برنتفورد

26 جولای مقابل استون ویلا

30 جولای مقابل چلسی

وستهام

15 جولای مقابل پرث گلوری

18 جولای مقابل تاتنهام

ولوز

26 جولای مقابل سلتیک

29 جولای مقابل رم

45 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا